خبرهای داغ:
با حضور نمایندگان مجلس و نخبگان بام ایران برگزار شد؛

جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج قرارگاه شهید مدرس

جلسه قرارگاه شهید مدرس با حضور نمایندگان مجلس و نخبگان و هیئت اندیشه ورز بسیج در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۶۲۴۶
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری در این جلسه با اشاره به ابلاغِ تشکیل قرارگاه شهید مدرس از سوی سازمان بسیج از چند سال پیش گفت: جامعه نخبگانی بسیج،هیئت های اندیشه ورز، فرمانده سپاه استان و اقشار بسیج و نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی، اعضای قرارگاه شهید مدرس می باشند.

سردار اکبری افزود: احصای آسیب های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ... در  مجموعه های بسیج و کارگروه های متعدد به صورت رایگان از سطح شهرستان و استان انجام می شود و پس از تدوین و تبدیل به سند در اختیار دستگاه های مختلف برای اجرا و حل مشکلات قرار می گیرد.

دکتر عزیزی رئیس مجمع نمایندگان استان هم در حاشیه این نشست گفت:  این جلسه با محوریت بررسی مشکلات استان در زمینه های مختلف بود که با محوریت اساتید، نخبگان و عزیزان در بسیج و سپاه  و حضور نمایندگان مجلس برگزار شد تا بتوانند بر اساس مسئله محوری مشکلات استان را به طور علمی تخصصی و با همکاری بین بخشی با دستگاه های مربوطه به صورت جهادی و بسیجی  و در واقع فوری احصاء کنند و با ایجاد یک برنامه زمان بندی شده حل کنند.

گفتنی است: نمایندگان شهرستان های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر و فارسان کیار، کوهرنگ و اردل و بروجن در مجلس شورای اسلامی در این جلسه حضور داشتند و به بیان  نظرات خود پیرامون مشکلات مطرح شده از سوی کارگروه های هیئت های اندیشه ورز بسیج پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار