خبرهای داغ:
استاندار لرستان:

توجه به استعدادها و زمینه‌های پیشرفت در ورزش ضروری است

توجه به استعدادها و زمینه‌های پیشرفت در ورزش ضروری است
استاندار لرستان در جلسه شورای ورزشی و ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: توجه به استعدادها و زمینه‌های پیشرفت در ورزش ضروری است.
کد خبر: ۹۶۳۶۳۱۲
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، دکتر ابوطالب شفقت، استاندار لرستان، امروز در جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: لرستان استانی جوان است و حضور مدیران کل در جلسات مربوط به جوانان ضروری است. مدیران باید دغدغه جوانان را داشته باشند و در نشست بعدی فهرستی از آسیب‌ها برای این قشر را مطرح کنند و بدنبال کمک به آنها باشند.

وی تأکید کرد: جوانان باید با مشاوره و برنامه‌ریزی هدفمند به سمت آینده‌ای با امید سوق داده شوند.

شفقت با تأکید بر شناسایی دغدغه‌های حوزه جوانان، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید به ورزش کارکنان خود اهتمام ویژه داشته باشند و برگزاری مسابقات مختلف را در هفته تربیت بدنی جدی بگیرند.

وی اظهار کرد: تأثیر فردی و اجتماعی ورزش در جامعه بر کسی پوشیده نیست و باید به صورت جدی به ورزش همگانی توجه شود. تهیه و تجهیز زیرساخت‌های مناسب نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار لرستان اعلام کرد:دستگاه‌های اجرایی باید امکانات ورزشی خود را احصا کنند تا کارکنان از آن‌ها استفاده بهینه داشته باشند و در صورت نیاز در اختیار دیگر تشکل‌ها قرار دهند.

 وی همچنین حضور خیبر در لیگ برتر را فرصت مناسبی برای حس و شور رقابت‌پذیری در لرستان برشمرد.

شفقت در پایان بر نبوغ و استعداد بالای جوانان لرستان در میادین مختلف تأکید کرد و نیاز به توجه به پیشرفت و توسعه فضای ورزشی را ضروری دانست.
 انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار