خبرهای داغ:
گزارش یک دیدار؛

دیدار مسوولان بنیاد شهید، لشکر ۱۶ زرهی و سپاه با خانواده شهید تازه شناسایی شده، اکبر صفی‌صمغ‌آبادی

در پی شناسایی پیکر شهید اکبر صفی‌ صمغ‌ آبادی، صبح امروز، مسوولان نظامی و مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین با خانواده شهید که پس از ۴۰ سال دوری، به آغوش خانواده بازگشته، دیدار و از آنها دلجویی کردند. 
کد خبر: ۹۶۳۶۳۱۶
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴

قزوین_به گزارش بسیج، در پی شناسایی پیکر مطهر شهید اکبر صفی‌صمغ‌آبادی، صبح امروز، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه امیر سرتیپ دوم ستاد حسین محمدشفیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین، سرهنگ پاسدار محمد امیری‌مقدم مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حمید علیمحمدی رئیس بنیاد شهرستان آبیک و جمعی از فرماندهان ارتش با حضور در منزل این شهید گرانقدر، با خانواده ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

گفتنی است طبق شناسایی اخیر مشخص شده که پیکر مطهر شهید صفی‌صمغ‌آبادی در قطعه شهدای گمنام شهر تبریز تدفین و به خاک سپرده شده است.

 شهید اکبر صفی‌صمغ‌آبادی، سوم آبان سال ۱۳۴۱ در شهر تهران به دنیا آمد، پدرش محمدزمان، فروشنده بود و مادرش سکینه نام داشت، تا پایان دوره کارشناسی در رشته علوم‌وفنون‌نظامی درس خواند، سال۱۳۶۲ ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد.

این شهید بزرگوار به عنوان ستوان‌دوم ارتش در جبهه حضور یافت، بیست و یکم اسفند ماه سال ۱۳۶۳ در بمباران هوایی جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و اثری از پیکرش به دست نیامد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار