خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

شهادت آغاز سیر الی الله و تکلیف روشن ما در قبال ولایت است

حجت الاسلام کریمی گفت: در کنار تمام توانمندی های نظامی، آنچه ما را مقتدرانه در مقابل اسرائیل قرار داده، ایمان و تقواست. چون در فرهنگ ما، شهادت آغاز راه ماست و تکلیف ما در مسیر ولایت و امامت و رهبری است.
کد خبر: ۹۶۳۶۳۲۸
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹

قزوین_به گزارش بسیج، نشست بصیرتی خواهران حوزه حضرت آمنه(س) با حضور حجت الاسلام کریمی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین برگزار شد. حجت الاسلام کریمی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین بیان کرد: وقتی کلمه جهاد بر سر کلمه تبیین می‌آید یعنی تکلیف مشخص می‌شود و به این معناست که فرقی با جبهه و جنگ و میدان‌های سوریه و لبنان و غیره ندارد. امروز صحنه جنگ تغییر کرده و آن دشمنی که در مرزها درگیر می‌شد امروز در جنگ ترکیبی در مقابل ما ایستاده است.

وی در ادامه افزود: یک زمانی تمام دنیا گفت بشار اسد باید سوریه را خالی کند اما رهبر انقلاب فرمودند؛ بشار اسد باید بماند و ماندگار است در حالی که همه قدرت‌های دنیا گفتند بشار اسد باید برود، تا جایی که خود او نیز قبول کرد اما امروز سوریه با بشار اسد پابرجاست.

حجت الاسلام کریمی در ادامه به بیانیه گام دوم اشاره کرد و افزود: هیچ گاه ترس را به خود راه ندهید، هیچ گاه نگران نباشید شما برتر هستید به شرط ایمان تا زمانی که ایمان قوی باشد، امروز دشمن دنبال ایمان و اعتقاد ماست و ما باید به فرمایش رهبر انقلاب در جامعه، جهاد تبیین داشته باشیم. چیزی که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم به آن اشاره فرموده، امید آفرینی در جامعه است. 

وی خاطرنشان کرد: در کنار تمام توانمندی های نظامی، آنچه ما را مقتدرانه در مقابل اسرائیل قرار داده، ایمان و تقواست. چون در فرهنگ ما، شهادت مرگ نیست بلکه آغاز راه ماست و تکلیف ما در مسیر ولایت و امامت و رهبری است. مقام معظم رهبری، فقیه ما در تمام معرکه‌ها و در تمام میدان‌ها هستند که خود میدان داری کردند، همچنان که در فتنه می‌گویند جان ناقابلی دارم برای شماست، در اتفاقات اخیر در میدان می‌مانند و نماز جمعه را به پا می‌کنند، لذا بصیرت شرط لازم برای ولایت مداری است تا میدان را دست دشمن ندهیم. 

 انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار