خبرهای داغ:
سردار نقدی در تبریز:

روستاها باید به عنوان زنده ترین مولد بمانند/ دشمن بداند پیروزی نزدیک است

تبریز- معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت روستاها در تولید مواد غذایی، اظهارداشت: روستاها باید به عنوان زنده ترین مولد باقی بمانند.
کد خبر: ۹۶۳۶۴۰۶
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار محمدرضا نقدی در آیین بهره برداری از آب شرب 62 روستای مورد هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا، افزود: آبرسانی به روستاها در حال انجام است و در کل کشور این حرکت در حال درخشش است و هزاران روستا  آبرسانی شده تا منابع آب پایدار به روستاها برسد.

وی گفت: از همه تشکر می کنم افرادی که طراخی و مهندس کردند، افرادی که انفاق مال کردند و روستاییانی که در این کار مشارکت داشتند.

سردار نقدی با بیان اینکه هرجا نام آب است نام سقای کربلا حضرت عباس هم است، ادامه داد: از خدا می‌خواهم در صبح قیامت ما را از دست اباالفضل العباس سیراب کند.

روستاها باید به عنوان زنده ترین مولد بمانند/

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، بیان کرد: به یاد بیاریم یکسال است آب به روی مردم غزه قطع شده و مراکز پزشکی و بیمارستانی مورد هدف قرار گرفته و این خوشحالی امروز را با آن ها تقسیم کنیم.

سردار نقدی تصریح کرد: دشمن بداند ملت ها ایستاده اند و پیروزی نزدیک است و این ظلم ها جهانی و موجب بیداری دنیا شده و باعث خواهد شد اسراییل از صحنه روزگار محو شود.

در این آیین همچنین از تابلو فرش چهره آقای اکبر ابرهیمی به عنوان پدر آبرسان کشور رونمایی شد.

روستاها باید به عنوان زنده ترین مولد بمانند/ دشمن بداند پیروزی نزدیک است

ارسال نظرات
آخرین اخبار