خبرهای داغ:

آغاز اردو‌های راهیان نور دانش آموزی استان بوشهر

دانش آموزان استان بوشهر در قالب اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی از یادمان‌های دفاع مقدس جنوب کشور بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۹۶۳۶۴۳۴
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر حسین معینی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهرگفت: بیش از ۸ هزار نفر از دانش آموزان استان بوشهر در سال تحصیلی جدید از یادمان‌های شلمچه، ذوالفقاریه، والفجر ۸،نهر خین، بیمارستان امام حسین علیه السلام و عملیات ثامن الائمه بازدید می‌کنند. 

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر یکی از اهداف برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی را زنده کردن روحیه معنوی و درس آموزی از کلاس شهدای والامقام  برشمرد و افزود: بررسی های صورت گرفته در سال های اخیر نشان می دهد که اردوهای راهیان نور باعث تعالی معنوی دانش آموزان و رفتارهای اجتماعی آنان گردیده که ابراز رضایت خانواده ها از رفتار دانش آموزان پس از شرکت در این اردوها گویای این حقیقت است. 

معینی در ادامه گفت:  دانش آموزان استان علاوه بر حضور در مناطق عملیاتی در راستای اردوی  پیشرفت و امید از تاسیسات و پیشرفت‌های استان بوشهر و خوزستان بازدید می‌ کنند و با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند. 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:  اردوی راهیان نور دانش آموزی طی دو مرحله برگزار می‌شود که در مرحله اول دانش آموزان دختر به زیارت یادمان‌های دفاع مقدس می‌روند و در ادامه دانش آموزان پسر مهمان شهدا خواهند شد. 

وی در پایان گفت:  حضور دانش آموزان در رزمایش رزمی فرهنگی و همچنین برگزاری مراسم شبی با شهدا و مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه‌های اردوی راهیان نور دانش‌آموزی می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار