خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی:

خدمت به مردم و کم کردن دغدغه‌ها و مشکلات مردم اهداف ماموریت‌های سپاه است

جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام: باید آرامش ذهن داشته باشید که ماموریت‌های سخت سپاه را طوری انجام دهید که منشا اثر در جامعه باشد. خدمت به مردم و کم کردن دغدغه‌ها و مشکلات مردم اهداف ماموریت‌های سپاه است.
کد خبر: ۹۶۳۶۵۰۲
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار یوسفی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان صبح امروز در کارگاه تخصصی رسم انتخاب در جمع پاسداران با اشاره به عرصه‌های خدمات سپاه اظهار داشت: عرصه دفاعی که در دوران دفاع مقدس و بعد از آن اتفاق افتاد عرصه دیگر امنیتی است که موضوعات امنیتی داخل کشور  از جمله فتنه‌ ۱۴۰۱ جنگ ترکیبی که دشمن بر علیه انقلاب اسلامی به راه انداخت و به قصد براندازی هر آنچه  داشت به کار گرفت.

 وی با بیان اینکه عرصه سیاست، فرهنگ،  اجتماع، اقتصاد، علمی، پژوهشی و پیشرفت‌های علمی کشور  عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی است افزود: ما که پاسدار انقلاب اسلامی هستیم باید از همه عرصه‌ها  پاسداری کنیم ما تنها پاسدار خاک کشور جمهوری اسلامی نیستیم هرجا انقلاب اسلامی نیاز به پاسداری باشد ما حضور داریم.

یوسفی خاطرنشان کرد: امروز در جبهه مقاومت رزمندگان ظفرمند سپاه پاسداران در جای جای جبهه نقش آفرینی می‌کنند چون طبق تفکری که امام خمینی داشتند برای انقلاب اسلامی و صدور انقلاب هیچ مرزی قائل نبودند.

وی ادامه داد: در سپاه پاسداران طبق ساختار سازمان نیروهای مختلفی برای هر ماموریت تعریف شده‌اند نیروی زمینی در مقابله با تهدیدات سخت و امنیتی مسلحانه از مرزها حفاظت می‌کند، نیروی قدس جبهه مقاومت را مدیریت می‌کند، نیروی هوافضای سپاه از آسمان کشور حراست و عملیات آفندی اجرا می‌کند و بحث‌های موشکی و فضایی را مدیریت می‌کنند و نیروی دریایی از آب‌های جمهوری اسلامی حفاظت می‌کنند.

 جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام استان گفت: در سپاه‌های استانی و مجموعه سازمان بسیج عمده‌ترین ماموریتی که بر عهده ما گذاشته شده مقابله با تهدیدات نرم دشمن است هرچند ماموریت مقابله با تهدیدات سخت و نیمه سخت امنیتی را داریم اما عمده ماموریت ما موضوعات فرهنگی و اجتماعی است که با آحاد مختلف مردم و لایه‌های مختلف اجتماع سر و کار داریم.

وی اظهار کرد: در یکی از موضوعاتی که در اجتماع ماموریت داریم قرارگاه جوانی جمعیت است که طبق فرامین رهبر انقلاب و دغدغه ایشان در موضوع جمعیت تمام همت و تلاشمان را مصروف کنیم که فرامین و دغدغه‌های فرمانده کل قوا را در کف اجتماع اجرایی کنیم.

 یوسفی خاطرنشان کرد: مقدمه افزایش جمعیت و فرزندآوری ازدواج است که در این عرصه برای اجتماع و آحاد مردم برای ما پاسداران ماموریت تعریف کردند که در قالب قرارگاه جوانی جمعیت برای مردم کارگاه، مشاوره و سخنرانی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه وقتی حرف ما در مردم تاثیر دارد که خودمان پیش قدم شده باشیم افزود: تمام تلاشمان در زندگی به دست آوردن آرامش است که ازدواج مایه آرامش انسان می‌شود و دومین موضوع مسکن و سومین تاریکی شب در قرآن بیان شده است.

 جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان گفت: یکی از آثار و برکات ازدواج افزایش رزق و روزی و برکت در زندگی است که در آیات و روایات داریم نصف دینتان با ازدواج کامل می‌شود که در مسائل دینی و معنوی نیز بعد از ازدواج ثواب اعمال حسنه و عبادات بیشتر به حساب می‌آید.

وی اظهار داشت: در ۴۰ ساله دوم انقلاب قرار داریم که طبق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی همه بار انقلاب روی دوش شما جوانان و پاسداران قرار می‌گیرد.

جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام استان در پایان گفت: باید آرامش ذهن داشته باشید که ماموریت‌های سخت سپاه را طوری انجام دهید که منشا اثر در جامعه باشد. خدمت به مردم و کم کردن دغدغه‌ها و مشکلات مردم اهداف ماموریت‌های سپاه است.

 انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار