خبرهای داغ:

بصیرت و شکوه مردم شاهرود در برنامه‌های اجلاسیه شهدا نشانه عشق و علاقه به شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، در پیامی از دست‌اندرکاران برگزاری باشکوه اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۶۳۶۵۴۶
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷

بصیرت و شکوه مردم شاهرود در برنامه‌های اجلاسیه شهدا نشانه عشق و علاقه به شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار بسیج، سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)، در این پیام بصیرت و شکوه حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان شاهرود را ستود و حضور پرشور و شوق آنها در برنامه‌های مختلف این اجلاسیه را نشانه‌ای از عشق و علاقه مردم به شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست.

متن پیام فرمانده سپاه استان سمنان بدین شرح است:

بسم رب الشهدا والصدیقین
در آستانه برگزاری کنگره بزرگداشت ۳هزار شهید استان سمنان و در این روز‌های معنوی، عطر دل‌انگیز شهادت در شهرستان شاهرود پیچیده است. مردم شریف شاهرود همواره پیش‌قراول پاسداری از ارزش‌های انقلاب و شهدا بوده‌اند و حضور پرشور در این مراسم، بار دیگر این حقیقت را به اثبات رساند.
شهدای ما، مایه افتخار و عزت این مرز و بوم هستند. جلسات بزرگداشت شهدا، ادامه حرکت جهادی و ادامه شهادت است و برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود، فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و پاسداشت خون پاکشان است.
شهدای ما در دفاع مقدس، الگوی مقاومت را برای ما ترسیم کردند و امروز، رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت، این الگو را به بهترین شکل ممکن به نمایش می‌گذارند و در حقیقت جبهه مقاومت اسلامی، ادامه‌دهنده راه شهدای ماست.
بدون تردید نقطه عطف اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود همراهی و حضور پُرشور اقشار مختلف مردم، نماینده محترم ولی فقیه در استان سمنان، استاندار جهادی و پرتلاش، خانواده معظم شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان امنیت و سلامت و همچنین پیشکسوتان جهاد و شهادت، جانبازان، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، سپاهیان و بسیجیان سلحشور، مجموعه ارتش انقلابی و فرماندهی انتظامی، نیرو‌های امنیتی، سربازان پرتلاش، ستاد نماز جمعه شهرستان، جهادگران، راویان، طلاب حوزه‌های علمیه، هنرمندان متعهد و انقلابی، فیلم‌سازان، صدا و سیمای مرکز استان، اهالی متعهد رسانه، پژوهشگران، شاعران و نویسندگان، فرهنگیان، دانشجویان و دانش‌آموزان، اصناف و بازاریان، معاونین عمرانی و سیاسی استان، شورای تأمین استان و شهرستان، شورای اداری استان و شهرستان، مدیران دستگاه‌ها، مدیریت شهری و شورای شهر، فرماندار، بخشداران و شهرداران و بسیاری از خادمان شهدا در اقشار مختلف بوده است که مرهون همت و تلاش تمام آنان می‌باشد، تقدیر و سپاسگزاری می‌نمایم و از خداوند منان دوام توفیق و حرکت در مسیر شهیدان را برای همگان مسالت دارم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار