مثبت سوژه

نقش بزرگ مادری در کنار عمل جهادگری و ورزشکاری

مرضیه گلستانی مادر سه فرزند است که در کنار نقش مادری و انجام فعالیت‌های جهادی، اجتماعی، امر به معروف و خادمی گلزار شهدا در زمینه ورزش هم فعال است.
کد خبر: ۹۶۳۶۷۵۶
|
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، مرضیه گلستانی متولد ۱۳۶۴ مادر سه فرزند و جانشین فرمانده پایگاه حضرت زینب س حوزه شهیده اشرفگنجویی ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) است، وی در کنار فعالیت‌های جهادی، اجتماعی، امر به معروف و خادمی گلزار شهدا در زمینه ورزش هم فعال هستند و در رشته آمادگی و جسمانی و دو ومیدانی مقام اول المپیاد بانوان نزاجا استان را کسب کرده است.

این بانوی جهادگر و ورزشکار در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص تاثیر ورزش بر زندگی گفت:ورزش روح وجسم انسان راجلا می‌دهد، ویکی از مهم‌ترین و مفیدترین فعالیت‌هایی است که می‌تواند تأثیرات مثبت عمیق و گسترده‌ای بر روی جسم بگذارد.


وی درخصوص حجاب دختران ایرانی درمسابقات وتمرینات ورزشی بیان داشت:حجاب بخشی از فرهنگ، هویت زنان و برای ما ایرانی‌ها به عنوان نشانه‌ای از اعتقادات مذهبی تلقی می‌شود، خانم‌های ورزشکار ایرانی باید هویت فرهنگی و مذهبی خود را در محیط ورزشی حفظ کنند. وبا توجه به رویکرد‌های مختلف جهانی در مورد حجاب و حقوق زنان، برخی ورزشکاران ایرانی توانسته‌اند در مسابقات بین‌المللی با حجاب شرکت کنند.


گلستانی در ادامه گفت: چندسالیست که گروه جهادی و مرکز نیکوکاری را تشکیل دادیم وفعالیت‌های جهادی ما معمولاً با هدف کمک به نیازمندان و گروه‌های آسیب‌پذیر جامعه مانند کودکان بی‌خانمان، خانواده‌های آسیب‌دیده و افراد دارای مشکلات مالی است ودر این مسیر سعی می‌کنیم این فرهنگ انسان دوستانه را ترویج بدهیم، به هویت اجتماعی وفرهنگی جامعه کمک کنیم.


وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های جهادی بر پایه ارزش‌های انسانی، همدلی و محبت بنا شده‌اند و می‌توانند به تقویت هویت اجتماعی و فرهنگی جامعه کمک کند، افزود:عمده فعالیت‌های گروه جهادی ما توزیع مواد غذایی، پوشاک و سایر نیاز‌های ضروری برای خانواده‌های کم‌برخوردار از قبیل تهیه سیسمونی، جهیزیه و.. است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار