تاکید جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان بر ریل گذاری درست در درس آمادگی دفاعی

سردار بهروز با اعلام اینکه باید در درس آمادگی دفاعی ریل گذاری درست و خوبی انجام شود، گفت: روی کمیت، کیفیت باید وقت بگذاریم و روی توانمندی اساتید نیز باید کار شود.
کد خبر: ۹۶۳۷۱۲۰
|
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردار بهروز جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان درنشست تخصصی کیفیت بخشی به آموزش درس آمادگی دفاعی مدارس استان کرمان که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و مسئولان سپاه ثارالله کرمان برگزار شد، گفت: باید در درس آمادگی دفاعی ریل گذاری درست و خوبی انجام شود. 

وی با اشاره به اینکه در بحث درس آمادگی دفاعی یک راهبرد حضرت آقا در خصوص امنیت و دفاع دارند که می‌فرماید این امنیت و دفاع باید پایه و اساس آن مردم باشند و در دوران دفاع مقدس هم نیز همین گونه بود.

سردار بهروز تصریح کرد: امروز این دانش آموزان ظرفیتی هستند که در اختیار ما هستند و باید کار با کیفیت انجام شود و از این ظرفیت خوب استفاده شود.

وی تاکید کرد: باید روی کمیت و کیفیت وقت بگذاریم و روی توانمندی اساتید باید کار شود.


رضا رضایی در این جلسه نیز از تعامل و همکاری سپاه ثارالله با آموزش و پرورش استان در زمینه‌های مختلف تقدیر و تشکر و خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش در راستای ارتقای کیفیت درس آمادگی دفاعی، با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج دانش آموزی اقدامات موثری انجام داده است، به طوری که با همفکری دبیران درس آمادگی دفاعی در سراسر کشور از طریق دبیرخانه کشوری درس آمادگی دفاعی مستقر در استان کرمان، دانش آموزان با انواع تهدید‌ها آشنا می‌شوند تا با یک تفکر و تحلیل منطقی به عنوان یک سرباز از تمامیت ارضی کشورشان دفاع کنند.

وی اظهار کرد: هدف‌هایی که در درس آمادگی دفاعی دنبال می‌شود اساسی است و نقش موثری در راستای آمادگی نسل نوجوان و جوان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد.

رضایی با تأکید بر اهتمام لازم در استفاده از اساتید مجرب و متخصص در تدریس این درس یادآور شد: گروه آموزشی آمادگی دفاعی در سال تحصیلی جدید فعال‌تر خواهد شد تا خروجی و تأثیرگذاری این درس بهتر از گذشته شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: مدرسان آموزش دفاعی، دو مبحث ارجاع به کتب و منابع معتبر و استفاده از کارشناسان و متخصصان را در ارائه این درس مهم مورد توجه قرار دهند.

رضا رضایی با اشاره به استقرار دبیر خانه کشوری درس آمادگی دفاعی در استان کرمان از برگزاری ۱۲۰ ساعت دوره ضمن خدمت توسط این دبیرخانه برای معلمان آمادگی دفاعی سراسر کشور خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار