محتکر ارزاق عمومی در شاهرود دستگیر شد

شاهرود_فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف انواع کالای ارزاق عمومی احتکار شده به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد
کد خبر: ۹۶۳۷۱۳۱
|
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴

محتکر ارزاق عمومی در شاهرود دستگیر شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان شاهرود با اشراف اطلاعاتی و استفاده از روش‌های نوین پلیسی از تجمیع و دپوی کالا‌های محتکر شده در یک انبار مطلع شدند.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از اخبار انواع اقلام ارزاق عمومی از قبیل مواد شوینده برنج و ... را کشف کردند که کارشناسان ارزش آنها را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند. شائینی با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان با سوداگران اقتصادی مبارزه میکند گفت: در این عملیات یک متهم دستگیر و همراه پرونده در اختیار مراجع قانونی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی و به خصوص کسانی که کالا‌هایی را برای افزایش قیمت و دریافت سود بیشتر احتکار میکنند همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار