پیام فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) در پی شهادت شهید یحیی السنوار

شهید سنوار ابهت پوشالی صهیونیست‌ها را شکست

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: شهید سنوار که به‌عنوان یک فرمانده با طراحی و اجرای عملیات طوفان الاقصی ابهت پوشالین رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل را در هم فروریخت.
کد خبر: ۹۶۳۷۱۳۳
|
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام ،فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در پی شهادت شهید یحیی السنوار پیامی صادر کردند.در متن پیام آمده است:


بسم‌الله الرّحمن الرّحیم 

فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدینَ عَلَی القاعِدینَ أَجرًا عَظیمًا﴿ نساء ۹۵﴾ شهادت فرمانده قهرمان و شجاع جبهه مقاومت، شهید یحیی السنوار؛ خون تازه‌ای در رگهای مقاومت جاری کرد و نشان داد که جریان مقاومت حماس و ملت فلسطین زنده است و تا نابودی رژیم اشغالگر اسرائیل ادامه خواهد داشت. 

شهید السنوار که به‌عنوان یک فرمانده با طراحی و اجرای عملیات طوفان الاقصی ابهت پوشالین رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل را در هم فروریخت، در میدان جهاد نیز به‌عنوان یک رزمنده تا دقایق آخر عمرش قهرمانانه ایستاد و با شهادتش به یک اسطوره تبدیل شد.

اینجانب شهادت این فرمانده شجاع و دلاور مقاومت حماس را به پیشگاه حضرت بقیه الله اعظم (روحی له الفداه) و به محضر ولی‌امر مسلمین عالم حضرت امام خامنه‌ای (حفظ الله) و ملت بزرگ ایران و مردم عزیز فلسطین و همه رزمندگان جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. 



سرتیپ پاسدار سید صادق حسینی
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام 

ارسال نظرات
آخرین اخبار