خبرهای داغ:

انس با قرآن مایه آرامش و امید است

جوان هفتکلی حافظ کل قرآن کریم گفت: با قرآن کریم زندگی زیبا می‎شود و جان می‎گیرد و آرامش واقعی به منصه‌ی ظهور می‎رسد و بدون قرآن کریم، انسان روح و آرامش واقعی ندارد.
کد خبر: ۹۶۳۷۱۶۲
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰

انس با قرآن مایه آرامش و امید است

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، شاه بانو مکوندی حافظ کل قرآن کریم از شهرستان هفتکل گفت: حفظ قرآن را از سال ۹۵ در شهرستان هفتکل با علاقه‌ای که از نوجوانی داشتم با توکل بر خدا شروع کردم.

وی ادامه داد: شخصی که حافظ قرآن است این توقع را برای بقیه افراد ایجاد می‌کند که حتما به آنچه قرآن تاکید کرده است، عمل کند و از همین جهت من نیز تمام تلاش خودم را می‌کنم تا زندگی قرآنی داشته باشم.

مکوندی در ادامه افزود: مطالعه تفسیر و دانستن ترجمه آیات، علاوه بر اینکه به فراگیری آیات کمک می‌کند، موجب لذت بردن از کار حفظ و احساس معنویت بیشتر و ضامن استقامت حافظ در مسیر حفظ خواهد بود.

وی اظهار داشت: مداومت در قرائت و حفظ قرآن عامل بسیاری از توفیقات و برکات الهی است و کسی که انس به قرائت، حفظ و تدبر در مفاهیم و معانی قرآنی پیدا کند دیگر ترک آن برایش بسیار مشکل می‎ شود.

 مکوندی بیان کرد: با قرآن کریم زندگی زیبا می‎شود و جان می‎گیرد و آرامش واقعی به منصه‌ی ظهور می‎رسد و بدون قرآن کریم، انسان نه روح دارد و نه آرامش واقعی.

وی در پایان افزود: مهم‌ترین نقشی که قرآن توانسته با آن عظمتش در زندگی ما داشته باشد ایجاد صبر در برابر سختی‌ها و مشکلاتی است که روزمره با آن مواجه می‌گردیم و چه بسیار موانعی که با حضور قرآن از سرراه برداشته شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار