خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین؛ 

"سید حسن نصرالله" شهید حقیقی راه قدس بود/نبرد یحیی سنوار زیباترین صحنه شهادت یک فرمانده میدانی است

سید حسن نصرالله شهید حقیقی راه قدس بود/نبرد یحیی سنوار زیباترین صحنه شهادت یک فرمانده میدانی است
سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: شهید سید حسن نصرالله، شهید حقیقی راه قدس بود و حزب الله را می‌توانست دور از آتش نگه دارد؛ اما لبنان، حزب الله و آبروی ۳۲ سال مجاهدتش را برای دفاع از قدس و آزادی آن فدا کرد.
کد خبر: ۹۶۳۷۱۸۸
|
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱

 

قزوین-به گزارش بسیج، همایش لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در حمایت از جبهه مقاومت با حضور سردار رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، مدیران دستگاه های دولتی و مدیران تولید و صنعت به همت سازمان بسیج صنعت سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد. 

 

 در این همایش سردار رفیعی آتانی اظهار کرد: بیش از ۷۵ سال است که قدس عزیز، قلب دنیای اسلام در اشغال رژیم صهیونیستی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است؛ ما از صدا و سیما و رسانه‌ها چهره‌های عزیز شهیدان را می‌بینیم و غصه‌دار می‌شویم؛ اما ۷۵ سال است که در هیچ قابی سیمای نورانی مجاهدان فلسطینی را ندیده‌ایم و تنها بخشی را شنیده‌ایم.

 

وی ادامه داد: ما غصه‌های شهیدان فلسطینی را از فتحی شقاقی، شیخ احمد یاسین و همه آنهایی که در این محاصره برای برون رفتش جانشان را گذاشته‌اند، نشنیده‌ایم؛ اما این روزها از سیمای جمهوری اسلامی آن را می‌بینیم.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ابراز کرد: درود می‌فرستیم بر روح بلندشان از اسماعیل هنیه تا یحیی سنوار که متعلق به این باریکه غزه بودند؛ اما امروز تکثیر شده و همه دنیا آنها را دیدند؛ همان‌هایی که آنها را پنهان می‌کردند تا دیده نشوند؛ اما خدای آنها اراده کرد تا دیده شوند و آخرین لحظات یحیی سنوار هم دیدنی شد. همه آنهایی که به دروغ می‌گفتند او در کانال‌ها و تونل‌ها یا در کشور دیگری در کنار خانواده‌اش است، رسوا شدند و خدا اراده کرد یحیی سنوار را در آخرین لحظات دنیایی اش به اوج برساند.

 

سردار رستمعلی رفیعی آتانی ادامه داد: درود ویژه می‌فرستیم به روح بلند برادر و عزیز آقا در لبنان و محبوب دنیای اسلام "سید حسن نصرالله" که همه عظمت این روزها به محوریت این سید ایستاده در وسط میدان بود؛ او شهید حقیقی راه قدس بود و حزب الله را می‌توانست دور از آتش نگه دارد؛ اما او لبنان، حزب الله و آبروی ۳۲ سال مجاهدتش را برای دفاع از قدس و آزادی آن فدا کرد.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: امروز در بیروت مردم به دلیل حملات اسرائیل مجبور شدند تا خانه و کاشانه‌هایشان را رها کنند و اکثر آنها خانواده‌های شهیدان غزه و لبنان یا خانواده‌هایی هستند که همسرانشان در خط اول نبرد مبارزه می باشند؛ آنها بدون سرپرست این آوارگی را تحمل می‌کنند و هر لحظه منتظر خبر شهادت عزیزانشان هستند و این تصویر حقیقی زندگی آنهاست و رمان و فیلمنامه نیست.

 

وی افزود: اگر بخواهند قهرمانان‌ترین فرد را در نبرد فلسطین نشان بدهند و کارگردانان و سازندگان جلوه‌های ویژه بصری بنشینند تا آخرین نبرد قهرمانانه یک فرمانده میدانی را در جنگ با اسرائیل نشان بدهند زیباتر از صحنه شهادت یحیی سنوار نخواهد شد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: قزوین دارالمومنین و شهر عالمان دینی است و در دفاع مقدس در یک روز بیش از ۱۵۰۰ کامیون کمک‌های مردمی را به جبهه ارسال کرد و ما قزوین را در صحنه‌های متفاوت با جلوه‌های دینی‌اش دیده‌ایم. بی شک در این برهه نیز مردم قزوین، محور مقاومت را تنها نمی گذارند.

 

لازم به ذکر است در پایان این همایش با حضور مدیران دستگاه های دولتی و مدیران صنعت و تولید مبالغی در جهت کمک به جبهه مقاومت جمع آوری گردید.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار