خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:

نام یحیی سنوار تا به ابد در تاریخ زنده است / یحیی سنوار نوک پیکان حمله دشمنان در منطقه بود

نام  یحیی سنوار تا به ابد در تاریخ زنده است / یحیی سنوار نوک پیکان حمله دشمنان در منطقه بود
معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: یحیی سنوار نوک پیکان حمله رژیم صهیونیستی و دشمنان در منطقه بود و نام نیکش تا به ابد در تاریخ زنده است.
کد خبر: ۹۶۳۷۲۶۶
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴

دکتر بهمن سپهوند معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع)  استان لرستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج لرستان در راستای  شهادت رهبر سیاسی حماس یحیی سنوار گفت: رژیم صهیونیستی بعد از شکست  در عملیات  غرور آفرین طوفان القصی دست به ترور شخصیت های تاثیر گذار در جبهه مقاومت زد و این رژیم چون عمق استراتژیک و خاک و سرزمین وسیعی ندارد جنگ را در هوا با موشک، پهباد و جنگنده به راه انداخت. 
 
دکتر سپهوند تصریح  کرد: یحیی سنوار  رهبر سیاسی جبهه حماس فردی بود که عمری در جبهه مقاومت تلاش کرد و سالیان سال در جبهه مقاومت دوشادوش رزمندگان جنگید و مدتی در اسارت رژیم غاصب صهیونیستی بود. 

نام  یحیی سنوار تا به ابد در تاریخ زنده است / یحیی سنوار نوک پیکان حمله دشمنان در منطقه بود
وی فرمانده شاخه نظامی حماس و فرمانده میدان و در واقع  فرزند اسلام و قرآن بود.
   معاون سیاسی سپاه استان لرستان یحیی سنوار را پرورش یافته مکتب اسلام ناب محمدی دانست و خاطر نشان کرد:  رهبر سیاسی حماس پرورش یافته مکتب اسلام و تحت تاثیر انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران بود. 

سپهوند گفت: شهید سنوار این  فرزند برومند جهان  اسلام تا آخرین لحظات زندگیش جنگید و در مقابل ظلم و ستم جهان غرب ایستاد  و دشمنان  را در سرزمین استراتژیک غرب آسیا و باریکه غزه زمین گیر کرد. 

کارشناس سیاسی  با بیان اینکه  نام و یاد یحیی سنوار را امروز باید گرامیداشت اظهار داشت: هر چند که جسم سنوار  فانی و در بین ما نیست ولی یاد و نام و تفکر و اندیشه  آرمان ها الگو و اسوه او  امروز سرمشق همه جوانان سرزمین  های جهان  اسلام   خاصه سرزمین فلسطین لبنان  و سایر  مناطق مانند کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران است. 

نام  یحیی سنوار تا به ابد در تاریخ زنده است / یحیی سنوار نوک پیکان حمله دشمنان در منطقه بود
 وی یاد آور شد: سنوار مکتب  و فرهنگ شهادت را از انقلاب اسلامی و امام  راحل یاد گرفت و  ترویج  فرهنگ شهادت و آرمان های امام  را  در باریکه غزه نشر داد. 
بهمن سپهوند افزود: فرمانده سنوار  نوک پیکان حمله علیه رژیم غاصب صهیونیستی و تمام دشمنان در منطقه  بود. او اهل دیانت سیاست و استراتژی  نظامی بود. 

معاون سیاسی سپاه استان لرستان گفت:  قاعدتاً  این فرمانده عزیز می بایست به دفتر مرکزی حماس در قطر سکانداری و رهبریت میدان را بر عهده بگیرد ولی در باریکه غزه درکنار جوانان برومند و رزمندگان این دیار به کار مقاومتش در عرصه های مختلف ادامه داد. 

نام  یحیی سنوار تا به ابد در تاریخ زنده است / یحیی سنوار نوک پیکان حمله دشمنان در منطقه بود
کارشناس سیاسی  رهبر شاخه نظامی حماس را اسوه خواند و عنوان داشت: شهید سنوار از لحاظ اخلاق، رفتار گفتار، کردار و میدان داری اسوه و الگو برای همه است. 

دکتر سپهوند شهید سنوار را  مردی بی ادعا خواند و افزود:  فرمانده سنوار عزیز مردی از دیار پاکان و لاله های واژگون بود او مردی  دشمن شناس مکتب ساز و مکتب ساز شد. 

وی گفت: سنوار  بسیار شجاع و مومن بود و وحدت آفرینی در جبهه مقاومت به وجود آورد و خود شخصا در میدان نبرد میجنگید  دشمن را در طی یک سال زمین گیر کرده بود.

این  مسئول خاطر نشان کرد: یحیی سنوار عزیز شهید والا مقام در مقابل آمریکا ها انگلیسی فرانسوی آلمانی ها و سایر هم پیمانان رژیم غاصب صهیونیستی ایستاد و لحظه ای به عقب برنگشت و امروز ما نام و خاطر او را برای همیشه زنده نگه می داریم.

نام  یحیی سنوار تا به ابد در تاریخ زنده است / یحیی سنوار نوک پیکان حمله دشمنان در منطقه بود

سپهوند سنوار را مردی آرمان ساز دانست و ابراز داشت: او مردی بود که برای تاریخ  زیست و عملکردش  مستمر به ثمر  است و برای همیشه در دل تاریخ زنده پاینده می ماند. 

معاون سیاسی سپاه استان به نقش شهید یحیی سنوار در جبهه مقاومت پرداخت و اظهار داشت: موضوع دیگر  که  هم در فضای مجازی  و هم در فضای حقیقی باید قرار بگیرد  نقش این شهید عزیز و والا مقام در تحولات منطقه و اتحاد جهان اسلام  است. 

کارشناس سیاسی با اشاره  به نقش مهم فرمانده سنوار در مقابل رژیم صهیونیستی و جهان غرب تصریح کرد: او عامل اتحاد در جبهه مقاومت و فرمانده میدان در شاخه نظامی بود که نیروهای دشمن صهیونیستی و غربی را زمین گیر کرد و تلفات سختی را بر آنها وارد کرد گواه این موضوع شهادت یحیی سنوار عزیز توسط نایب حماس تایید شد و موج خوشحالی از جبهه دشمن ایجاد و این موج خوشحالی نشان دهنده این است که  این بزرگ مرد تاریخ در شرایط کنونی چه ضربات سختی بر جبهه دشمن وارد کرد که امروز از نام و یاد او ترس و دلهره عجیبی در دل دشمن به وجود آورد.؛ و تمام رسانه ها از طریق قاب تلویزیون یا در گوشی  فضای مجازی دیدند که چگونه  در مقابل چهار راهبرد ایستاد و حمله جنگنده های دشمن بر علیه او  تانک های دشمن حمله هلیکوپتر و پهباد دشمن و در نهایت حمله تک تیر انداز ها او ثابت کرد مرد میدان در مقابل ترکیبی از تجهیزات مدرن و فوق مدرن دشمن ایستاد و ایستادگی کرد و چنان قهرمانان تاریخ در جبهه مقاومت ایستاد تا به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

کارشناس سیاسی گفت: یحیی مدافع واقعی دین مبین  اسلام در شرایط کنونی و مکتب اسلام ناب محمدی بوده و هست  و نامش تا به ابد در تاریخ زنده  است.

نام  یحیی سنوار تا به ابد در تاریخ زنده است / یحیی سنوار نوک پیکان حمله دشمنان در منطقه بود

معاون سیاسی سپاه استان لرستان اظهار  داشت: شهید یحیی سنوار فردی که عامل تربیت و آموزش پرورش نیروها بود و شاخه نظامی حماس که یک جریان است و دولت هم نیست در مقابل جهان غرب ایستاد و جهان غرب را شکست داد و در این میدان آمریکا ها به هر راهبردی که مد نظرشان بود باریکه غزه نتوانستند دست پیدا کنند در جهان اسلام و منطقه هم دلاور مردی های او قطعا جاودانه خواهد بود و امروز تمام ملت ها مسلمان برای او اندوه و غمگین هستند برای او و یاد او که مکتب ساز شد مراسم حزن و اندوه عزاداری برگزار کردند.

سپهوند اضافه کرد: فرمانده سنوار برای همیشه نام او در صفحه تاریخ پر رنگ  و راز جبهه مقاومت مانا و ماندگار باقی می ماند. 

کارشناس سیاسی گفت: نقش یحیی سنوار در  بین الملل  این بود که زیر بار ظلم و ستم نرفت خواسته های دشمن را نپذیرفت و میدان داری و مقاومت کرد و همین موضوعات و محاسبات امروز او را بعنوان قهرمانان جبهه مقاومت و جهان اسلام برای همه کشور های مسلمان معرفی نموده و معرفی خواهد کرد.

گفتگو: کبری دریکوند 

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار