خبرهای داغ:
مدیرکل صدا و سیما مرکز قزوین؛

سانسور رسانه های غربی نمی تواند مانع انعکاس جنایت‌های وحشیانه صهیونیست ها شود

سانسور رسانه های غربی نمی تواند مانع انعکاس جنایت‌های وحشیانه صهیونیست ها شود
انبارلویی گفت:امروزه شاهد واکنش جهانیان نسبت جنایت‌های وحشیانه اسرائیل غاصب هستیم به نظر می رسد رسانه های غربی با دروازه بانی و سانسور اخبار نمی‌خواهند که جنایت‌های وحشیانه صهیونیست ها دیده شود. 
کد خبر: ۹۶۳۷۲۹۹
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴

 

قزوین_به گزارش بسیج، سعید انبارلویی مدیرکل صدا و سیما قزوین در نشست هم اندیشی سازمان بسیج هنرمندان با صدا و سیمای مرکز قزوین، با اشاره به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در منطقه گفت: امروز شاهد واکنش جهانیان نسبت جنایت‌های وحشیانه اسرائیل غاصب هستیم و به نظر می رسد رسانه های غربی با دروازه بانی و سانسور اخبار نمی‌خواهند که جنایت‌های وحشیانه صهیونیست ها دیده شود.

 

وی اذعان کرد: اکنون در کنار جنگ نظامی، یک جنگ روایت ها هم وجود دارد، اکنون با این جبهه هم مواجه هستیم و بی تفاوتی نسبت به آن باعث می شود که آنچه واقعیت جنایت های رژیم خونخوار صهیونیسم است به گوش جهانیان نرسد.

 

مدیرکل صدا و سیمای استان قزوین خاطرنشان کرد: شهدای غزه باید با آمار دقیق، تعداد و جزئیات بیان شود و مشخص باشد چه تعداد از شهدا کودکان چه تعداد زنان بودند که توسط این جنایتکاران به خاک و خون کشیده شده اند و ما وظیفه داریم حقایق را روایت کنیم تا چشم جهانیان براین جنایت‌ها پوشیده از نماند.

 

وی یادآور شد: به نظر می رسد جبهه کفر بر کفر خود اراده دارد پس جبهه مقاومت و حق که ما نیز جزء آن هستیم و در سمت درست تاریخ قرارگرفته ایم، باید با هم اتحاد و هم افزایی داشته باشیم.

 

انبارلویی ضمن استقبال از موضوعات و پیشنهادات مطرح شده توسط اهالی هنر استان، آمادگی شبکه قزوین برای استفاده مفید و موثر از ظرفیت های بومی را اعلام کرد و در پایان چند طرح کاربردی و اجرایی را پیشنهاد کرد.

 

سرهنگ محمدکشاورز مسوول بسیج هنرمندان استان قزوین نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت بخصوص هنرمند مجاهد شهید یحیی سنوار گفت: سازمان بسیج هنرمندان در قالب ۱۰ انجمن شامل‌ عکس، فیلم، شعر، تئاتر، خوشنویسی، صنایع دستی، هنرهای آئینی، ادبیات داستانی، هنرهای تجسمی و موسیقی و سرود فعالیت تخصصی می کند. هنرمندان بسیجی می توانند در این زمینه ها با صدا و سیمای استان همکاری داشته باشند.

 

وی در ادامه بیان کرد: این سازمان در تمامی شهرستان‌های استان شعبه دارد که با نام کانون های بسیج هنرمندان مشغول به فعالیت هستند و علاقه‌مندان به آشنایی با مقوله‌های فرهنگی و هنری و فعالیت در این عرصه‌ها را جذب و آموزش می‌دهند. 

 

این مسوول عرصه هنری گفت: بسیج هنرمندان تلاش دارد با هر سازمان و دستگاه فرهنگی و هنری که زمینه همکاری را فراهم کند، همراهی و هم‌افزایی داشته باشد و هدف خود را تولید ارزش افزوده در تعامل با آن‌ها تعریف کرده است.  

 

مسوول بسیج هنرمندان استان قزوین با اشاره به برگزاری جشنواره های مختلف بسیج هنرمندان و قدردانی از همکاری صداوسیما از پوشش رسانه ای در این جشنواره ها اظهارکرد: این همکاری می‌تواند هنرمندان بسیجی را که از ظرفیت و توانمندیهای بالایی در زمینه های مختلف برخوردار هستند را به مردم معرفی کند.

 

کشاورز اضافه کرد: تا کنون پوستر و فراخوان ۴ جشنواره شامل؛ پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج "سودای عشق"، " نهمین دوسالانه هنرهای تجسمی بسیج "هنرنگار"، ششمین جشنواره ملی موسیقی و سرود بسیج "آوای عشق"، ششمین دوسالانه سراسری عکس بسیج "نور" منتشر شده و دبیرخانه در حال دریافت آثار هست و برگزاری ششمین جشنواره فیلم بسیج هم در فصل زمستان در دستور کار قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه جایگاه صدا و سیما یک جایگاه بسیار تاثیرگذار در جامعه است، خاطرنشان کرد: صدا و سیما مانند دانشگاهی است و می تواند بر باورها و اعتقادات مردم تاثیر داشته باشد و همکاری با هنرمندان زمینه ساز رشد و شکوفایی سطح فرهنگی خواهد بود.

 

کشاورز در پایان افزود: این همکاری می‌تواند یکی از موثرترین راه ها برای مبارزه با برنامه های دشمنان که در جهت تخریب وجهه انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند باشد. 

 

لازم به ذکر است در ابتدای جلسه هنرمندان ضمن ارائه پیشنهادات و دیدگاههای خود آمادگی لازم را برای همکاری با صدا و سیما در زمینه های مختلف هنری از جمله شعر، داستان نویسی، فیلنامه نویسی، تئاتر، نمایش، موسیقی، سرود، خوشنویسی، نقاشی اعلام کردند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار