اندیشه‌های مقام معطم رهبری سبب پیشرفت‌های مختلف کشور است

شاهرود_ استادیار صالحین بسیج جامعه زنان شاهرود گفت : در همه ابعاد جهاد و پیشرفت‌های موشکی ایران، مدیون اندیشه‌های نورانی حضرت امام خامنه‌ای (مد ظلله العالی) هستیم.
کد خبر: ۹۶۳۷۳۱۰
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱

اندیشه‌های مقام معطم رهبری سبب پیشرفت‌های مختلف کشور استبه گزارش خبرنگار بسیج، نشست سرمربیان صالحین با حضور استادیار و مسئولبسیج جامعه زنان و فرماندهان و مسئولین تعلیم و تربیت حوزه‌های مقاومت خواهران سپاه ناحیه شاهرود در مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.
در ابتدای این جلسه استادیار صالحین، خانم اشرفی به اهمیت و ضرورت تعلیم و تربیت در نسخه اهداف نورانی انقلاب و تربیت همدلی در این برهه حساس زمانی پرداخت و اظهار کرد: نقش امام موسی صدر و دکتر چمران در تربیت همدلی و اتحاد بین شیعه و سنی و مسیحی و جلوگیری از اختلاف بین آنها و تشکیل بنیاد شهدای جنبش عمل، خیلی تاثیر گذار بوده است.
وی در ادامه افزود: همدلی و عزت و کمال با این ویژگی‌ها، جامعه را برای رسیدن به ظهور تربیت می‌کند و مکتب‌های توحیدی و خداباور این تربیت را بر عهده دارند.
استادیار صالحین بسیج جامعه زنان شاهرود تصریح کرد: ما در همه‌ ابعاد جهاد، اعم از جهاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... و همچنین پیشرفت‌های موشکی ایران، مدیون اندیشه‌های نورانی حضرت امام خامنه‌ای (مد ظلله العالی) هستیم.
اشرفی با تاکید ویژه به تقویت حلقه‌ها با محوریت هیئت، در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان و ارتباط قوی‌تر با امام جماعت مساجد اظهار کرد: تربیت دینی و حسینی شدن، فقط با کار‌های تربیتی تحقق پیدا می‌کنند.
وی تاکید ویژه به تقویت جلسات روضه‌های خانگی کرد و به بحث سرکشی مستمر از حلقه‌ها اشاره و تقویت بصیرت افزایی در بسیجیان را در زمینه‌های مختلف ضروری دانست.
در ادامه نشست، سرمربیان و فرماندهان و مسئولین تعلیم و تربیت حوزه‌های بسیج خواهران، به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار