خبرهای داغ:
دباغ:

خواهر دباغ در راستای رشد و تربیت فرزندان خود تلاش بسیاری کرد

همدان-فرزند خواهر دباغ گفت: مادرم از آغاز برای تربیت فرزندانش برنامه داشت و وقتی این راه را انتخاب کرد کاری کرد که در این مسیر کم نیاورد، پس در راستای رشد و تربیت فرزندان خود تلاش بسیاری کرد.
کد خبر: ۹۶۳۷۳۹۹
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰
خواهر دباغ در راستای رشد و تربیت فرزندان خود تلاش بسیاری کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، راضیه دباغ در آیین نکوداشت جنبش دانش‌آموزی و ۳۰ مهر ۵۷ اظهار کرد: از دید خدای متعال همه دنیا یک سرزمین است و پیامبر اکرم (ص) نیز می فرماید اگر در سرزمینی مردمی مورد ظلم قرار گرفتند بر همه مسلمانان واجب است که هر طور می‌توانند از آن مظلومان دفاع کنند.

وی خطاب به دانش آموزان افزود: اگر به خود قول دادید که هر کدام از شما یک مرضیه حدیدچی باشید، پس بدانید که او به هیچ چیز سطحی نگاه نمی‌کرد، گوش شنوا، چشم بینا و دست و پای توانا از عنایات خداوند است تا به واسطه آن ما خود را پرورده انقلاب اسلامی و شبیه مرضیه حدیدچی کنیم.

فرزند خواهر دباغ به تشریح شخصت مادر خود پرداخت و گفت: ایشان همیشه روح پرسش‌گری داشته و این مسیر را به سرعت طی کردند، به همین دلیل توانست از محضر بزرگانی مانند شهید سعیدی، مرتضی کمالی، خوانساری، شهید صالحی و دیگر اساتید استفاده کند.

وی ابراز کرد: مادرم از آغاز برای تربیت فرزندانش برنامه داشت و وقتی این راه را انتخاب کرد کاری کرد که در این مسیر کم نیاورد، پس در راستای رشد و تربیت فرزندان خود تلاش بسیاری کرد.

دباغ عنوان کرد: در فضای تربیتی مادر من، فرزندان، مسئول تربیت شدند، یعنی در طول هر روز مشخص بود هر فردی قرار است چه کاری انجام دهد، بنابراین اگرچه مادرم نبود اما چون گوشه گوشه خانه آغشته به تربیت ایشان بود دچار شکست و فرو ریختگی نمی‌شد یعنی همه می‌دانستند در آن شرایط چه باید بکنند.

گفتنی است؛ در این برنامه ضمن تجلیل از خانواده خواهر دباغ، از تصویر المان خواهر دباغ رونمایی شد، همچنین به پاس تجلیل از خواهر دباغ، بیش از ۲۰ نقطه در شهر همدان و در کشور شناسایی شده تا با نصب المان، شخصیت ایشان به جامعه معرفی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار