خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در لرستان:

رفع مشکلات لرستان نیازمند اقدام جهادی است

رفع مشکلات لرستان نیازمند اقدام جهادی است
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: رفع مشکلات استان نیازمند اقدام و عملیات جهادی و حمایت از طرف وزارت کشور است.
کد خبر: ۹۶۳۸۰۲۶
|
۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر امروز سوم آبان در آئین تودیع و معارفه استاندار لرستان که در سالن جهاد کشاورزی استان برگزار شد، گفت: گفتمان اصلی در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در دولت اسلامی خدمت به مردم است، کسانی که در این نظام وظیفه خدمتگزاری را بر عهده دارند، باید خود را وقف خدمت به مردم کنند و از خدمت به گروه‌ها و دسته‌های خاص پرهیز کنند.

وی با تأکید بر اینکه خدمت به مردم گفتمان نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت اسلامی است، افزود: خدمت دو گونه است؛ یکی خدمت در ساعت اداری مشخص و نوعی دیگر خدمتی جهادی و شبانه روزی که همانند خدمت رئیس جمهور شهید است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه گفتاردرمانی در لرستان به اتمام رسیده و اکنون نیازمند اقدام و عملیات جهادی هستیم، گفت: پیشرفت در کشور متوازن نیست و برخی استان‌ها مانند لرستان با وجود ظرفیت‌های چشمگیر برای صنایع گوناگون، ۱۲ میلیارد متر مکعب آب و نیروی انسانی متخصص و متعهد و انقلابی، اما در جایگاه مناسبی قرار نگرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: لرستان بودجه و منابع استانی کافی برای جهش و تحول ندارد و اعتباراتی که به صورت متمرکز در اختیار مرکزنشینان است، به اندازه کافی به استان اختصاص داده نشده که برای رفع مشکلات اقدام کرد. 
 

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآورشد: اگر پس از چهار سال یا بیشتر پارسیلون، صدر فولاد ازنا، سیمان خرم آباد با ۴۰ هزار نفر سهامدار و دیگر صنایع استان، پادگان۰۷ و برج ۲۲ بهمن به همین شکل تعطیل بماند، به تدریج استانداری در چشم مردم جایگاه خود را از دست می‌دهد و خدمتگزاران احساس می‌کنند توانایی لازم برای پیشبرد برنامه‌ها را ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: لرستان ۲۵ سال در جایگاه یک، دو و سه از نظر نرخ بیکاری قرار دارد که دولت وفاق ملی باید در این راستا اقدام اساسی انجام دهد.

وی گفت: کسانی که در سه قوه فعالیت دارند، در یک فعالیت جمعی بوده و وقتی به نتیجه می‌رسد که همه اعضا با هماهنگی و همدلی و هم افزایی لازم فعالیت و متعهد، متدین و متخصص با همت و کار مضاعف داشته باشند.

امام جمعه خرم آباد اظهارداشت: مسئولان باید از خواسته‌های شخصی و توصیه‌های فراقانونی از طرف هر کسی بگذرند و به مبنای انقلاب اسلامی تا بن دندان معتقد باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: افرادی که در مراحل گوناگون انقلاب اسلامی نشان دادند با نظام زاویه دارند، نباید در منصب‌های حساس باشند و افرادی که سابقه تملق و چابلوسی در کارنامه دارند در این نظام جمهوری اسلامی نباید عرصه‌ای برای تاخت و تاز داشته باشند.

وی اظهارداشت: با توجه به تشابه شهرت استاندار لرستان و اینجانب، این انتصاب با توجه به تجارب و سوابقی است که سید سعید شاهرخی داشته و هیچ گونه تلاشی برای انتصاب ایشان از طرف بنده انجام نشده است.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار