براتی‌مصلح خبر داد

حضور ۱۱۰۰ نفر روز جهادگر در اردو‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان

همدان- مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان از حضور یک هزار و ۱۰۰ نفرروز از اقشار مختلف در نیمه نخست سال جاری در اردوهای جهادی بسیج سازندگی همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۸۵۷۰
|
۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
حضور ۱۱۰۰ نفر روز جهادگر در اردو‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان

امیر براتی مصلح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: بسیجیان اقشار مختلف مردم (دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، فرهنگیان، جامعه پزشکی، جامعه مهندسی و...) در ۶ ماه اول سال برای خدمات‌رسانی و محرومیت زدایی و کمک به مناطق مختلف کم برخوردار در اردو‌های جهادی شرکت کردند.

وی گفت: گروه‌های جهادی شهرستان همدان ۱۶۰ گروه است که در قالب یک هزار و ۱۰۰ نفر روز در اردو‌های جهادی و خدمت رسانی به محرومین شهرستان شرکت داشتند.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون، اقدامات جهادگران در راستای محرومیت‌زدایی و عمرانی در قالب رنگ آمیزی مدارس، مرمت و تعمیر منازل محرومین، بازسازی مساجد، لایروبی مسیر‌های آب روستایی و کشاورزی، کلاس‌های آموزشی و ... بوده است.

مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه اردو‌های جهادی همیشه مورد استقبال مردم بوده است، خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که در قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی انجام می‌شود به همت گروه‌های جهادی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار