خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی گلستان:

ذره‌ای از راه شهدا کوتاه نمی‌آییم

سردار محمد سعید فاضل‌ دادگر گفت: در کشور بیش از ۶۰ شهید را در سالجاری تقدیم کریم و با شهدا عهد بستیم ان‌شاءالله ذره‌ای از راه آنها کوتاه نخواهیم آمد.
کد خبر: ۹۶۳۸۷۴۸
|
۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷

ذره‌ای از راه شهدا کوتاه نمی‌آییم

به گزارش خبرگزاری بسیج استان گلستان: سردار محمد سعید فاضل‌ دادگرفرمانده انتظامی گلستان در مراسم استقبال شهید «ایمان درویشی» شهید مدافع امنیت استان گلستان اظهار کرد: امروز به استقبال ایمانی آمدیم که راه خود را باایمان انتخاب کرد و در منطقه سیستان بلوچستان  به مأموریت خود که از دو سال پیش آغاز شده  با شهادت پایان داد و به‌عنوان چهارمین شهید مدافع امنیت در سالجاری در گلستان پذیرای آن هستیم.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: آرزوی خانواده شهید درویشی دیدار با رهبر انقلاب است و درود بر شرافت شما و باید در تاریخ انقلاب اسلامی این عزم و اراده را ثبت کنیم.

وی افزود: آن چیزی که رهبر انقلاب در جمع شهدای امنیت فرمودند فصل‌الخطاب ما است و خانواده شهدای امنیت حق بزرگی بر گردن ما دارد.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: در کنار اقدام رژیم صهیونیستی برخی از سرسپردگان آن‌ها بنا بود که پازل‌های  این رژیم صهیونیستی را تکمیل کنند، همکاران ما برای دفاع از ناموس مردم رفته بودند؛ ولی آن‌ها در اقدام شیطانی همکاران ما را به شهادت رساندند.

دادگر افزود: بلافاصله فرمانده انتظامی فراجا قسم یاد کردند انتقام خواهیم گرفت و بلافاصله ضربه محکمی به گروهک جیش‌الظلم وارد شد.

وی بیان کرد: شهید ایمان گمنام بود و امروز ما آن را یافتیم و قسم می‌خوریم و عهد می‌بندیم راحت را ادامه خواهیم داد.

دادگر ابراز داشت: در کشور بیش از ۶۰ شهید را تقدیم کریم و با عهدی که با شهدا بستیم ان‌شاءالله ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار