به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر سرهنگ اسکندری مسئول سازمان بسیج ادارات استان بوشهر در گفتوگو با خبرنگار بسیج، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای انقلاب بویژه شهدای خدمت، هدف از برگزاری میز خدمت را تکریم ارباب رجوع و تقویت رضایتمندی مردم از نظام اداری و دیوانی استان نامید و اظهار کرد: با برگزاری میزخدمت در مصلیهای جمعه و مناطق محروم و کم برخوردار فرایند مطول اداری کوتاه و باعث مدیریت بهتر زمان و صرفه جویی در هزینهها و امکانات میشود.
سرهنگ اسکندری رضایتمندی مردم از نظام اداری را در طول رضایتمندی مردم از نظام و انقلاب دانست و گفت: از منظر افکار عمومی دولت به نظام تعبیر میشود و اگر دولت پاسخگو و قوی باشد از نگاه آنان نظام قوی و کارآمد است و اگر خدای ناکرده دولت ضعیف عمل کند نظام و حاکمیت ضعیف تلقی میشود.
ایشان هدف دیگر از برنامههای میزخدمت را حضور و دیدار بلاواسطه مسئولین با مردم دانست و افزود: حضور بدون تشریفات مدیران در بین مردم یکی از شاخصههای برجسته و ممتاز حکومت علوی است و این شاخص باید روز به روز در نظام مدیریتی استان تقویت شود.
اسکندری ضمن تشکر از معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، ستاد نماز جمعه بوشهر و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در ایجاد هماهنگی بین بخشی دستگاهها، از اداراتی که در برنامه میز خدمت دهه فجر امسال مشارکت داشتند قدردانی کرد و تصریح کرد: برنامه میز خدمت در همه مراکز شهرستانها برگزار گردید و در مرکز استان بوشهر، ۴۲ دستگاه اجرایی در این برنامه حضور فعال داشتند.
وی حضور ۹۰ درصدی مدیران کل در این برنامه را بیانگر دغدغه مندی مدیران در امر خدمت رسانی دانست و اضافه کرد: امیدواریم کرد که این روند در آینده نیز استمرار داشته باشد.
انتهای پیام/