
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سید محمود حسینی فرمانده سپاه شهرستان مینودشت در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور این شهرستان گفت : تعداد ۱۰۰ نفر از برادران و خواهران شهرستان به استعداد ۲ دستگاه اتوبوس جهت میثاق با شهداء به مناطق راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.
وی افزود : گرامیداشت یاد شهدا و ایثارگری خانواده شهدا پیام آور ایستادگی ، مقاومت و بصیرت نسل جدید جامعه ما است .و نشان دهنده عزم راسخ ملت ایران برای رشد و بالندگی و زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت است.
فرمانده سپاه مینودشت خاطر نشان کرد: بسیجیان شهرستان مینودشت همزمان با ایام نیمه شعبان نایب الزیاره مردم شهرستان در کربلای ایران خواهند بود و برای این سفر معنوی همه تمهیدات ایمنی تدبیر شده است.
انتهای پیام/