۲۴ / اسفند / ۱۴۰۳ - 14 March 2025
16:20
کد خبر : 9673540
۰۷:۳۲

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

یک‌هزار دستگاه ناوگان مسافری اردبیل آماده جابجایی مسافران نوروزی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آمادگی بیش از یک‌هزار دستگاه ناوگان مسافری در این استان برای جابجایی مسافران نوروزی خبرداد.

یک‌هزار دستگاه ناوگان مسافری اردبیل آماده جابجایی مسافران نوروزی است

به گزارش بسیج ، کلیم‌الله وثوقی روز یکشنبه در جلسه طرح جابجایی مسافران نوروزی اظهار کرد: طرح جابجایی مسافران نوروزی از ۲۳ اسفندماه شروع و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در قالب این طرح یک هزار و۳۰۰ دستگاه ناوگان راهداری شامل ۲۶۶ دستگاه اتوبوس ، ۷۵۱ دستگاه سواری و ۲۵۰ دستگاه مینی‌بوس در ایام نوروز در خدمت مردم و مسافران خواهند بود.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل همچنین از فعالیت ۴۰۰ نفر نیروی انسانی در قالب ۸۰ گروه راهداری خبر داد و افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در کنار سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان در محورهای مواصلاتی مستقر شده و به مسافران خدمات ارائه خواهد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در ادامه خط‌کشی، نصب، تعمیر و شست و شوی علایم ، تابلوها و پاکسازی و منظرآرایی جاده‌ها ، لکه‌گیری، آسفالت و نصب بنرهای اطلاعاتی نوروزی را جمله اقدامات انجام شده در راه‌های استان ذکر کرد.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل همچنین از تشدید نظارت بر پایانه‌ها و شرکت‌های مسافربری خبر داد و گفت: کارشناسان این اداره کل در محل پایانه مستقر شده و با تخلفاتی همچون گرانفروشی، عدم ارائه بلیت در زمان مقرر و سوار کردن مسافر بیش از ظرفیت برخورد خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در قالب این طرح نقص‌های ایمنی ناوگان‌ توسط مدیران فنی شرکت‌ها بررسی و کنترل خواهد شد تا مسافران در امنیت و آرامش سفر خود را ادامه دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: تلفن‌های پاسخگوی راهداری ، مدیریت پایانه و ۱۱۰ و ۱۲۰ پلیس در چهار نقطه از اتوبوس‌ها نصب شده تا مسافران هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت و رانندگان را اطلاع دهند.

وثوقی همچنین گفت: گشت‌های تلفیقی پلیس و راهداری هم در جاده‌ها حضور خواهند داشت تا مسافران با آرامش خاطر به سفر خود ادامه داده و طبق سنوات گذشته شاهد کاهش حوادث جاده‌ای باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکت‌های مسافربری و شرکت‌های حمل‌ و نقل را با سامانه ۱۴۱ راهداری که کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو هستند ، اطلاع دهند.


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید