۲۷ / ارديبهشت / ۱۴۰۴ - 17 May 2025
20:22
کد خبر : 9688256
۱۲:۴۱

۱۴۰۴/۰۲/۲۷
سردار نائینی:

روابط عمومی‌ها، افسران جنگ نرم و کلید تولید سرمایه اجتماعی در مقابله با دشمن

معاون روابط عمومی کل سپاه، با تأکید بر نقش حیاتی روابط عمومی‌ها در پیوند دادن دل‌ها و مقابله با جنگ روانی دشمن، اعلام کرد: این نهادها به عنوان افسران جنگ نرم، مسئولیت خطیر تولید سرمایه اجتماعی را بر عهده دارند و باید با ترویج گفتمان مقاومت و پیشرفت، تصویر واقعی ایران را به جهانیان منتقل کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان،  در دومین همایش ملی «مدار امید» که صبح امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت برگزار شد، سردار نائینی، معاون روابط عمومی کل سپاه، با تأکید بر اهمیت روابط عمومی در پیوند دادن دل‌ها و مقابله با جنگ روانی دشمن، گفت: کار روابط عمومی روز و شب ندارد و همواره در حال انجام عملیات است.

روابط عمومی‌ها، افسران جنگ نرم و کلید تولید سرمایه اجتماعی در مقابله با دشمن

وی با اشاره به تفاوت نگاه غرب به رسانه و روابط عمومی، افزود: نگاه ما به روابط عمومی بصیرتی است و باید روزی مشابه روز خبرنگار برای روابط عمومی‌ها به ثبت برسانیم.

سردار نائینی همچنین به مسئولیت خطیر روابط عمومی‌ها و مدیران رسانه‌ها در تولید سرمایه اجتماعی اشاره کرد و گفت: این سرمایه اجتماعی شامل مولفه‌هایی چون منزلت، ایمان و معنویت است.

معاون روابط عمومی کل سپاه تأکید کرد:  روابط عمومی‌ها مسئول تصمیم‌گیری در سازمان‌ها هستند و باید منزلت و اعتماد را تولید کنند.

روابط عمومی‌ها، افسران جنگ نرم و کلید تولید سرمایه اجتماعی در مقابله با دشمن

وی افزود: شما امروز افسران جنگ نرم هستید که دشمن از طریق آن جامعه را ناامید می‌کند.

سردار نائینی با بیان اینکه افکار عمومی مولفه اصلی قدرت است، به اهمیت انعکاس اخبار و نگاه به ژئوپلتیک قدرت از منظر رسانه‌ها اشاره کرد.

روابط عمومی‌ها، افسران جنگ نرم و کلید تولید سرمایه اجتماعی در مقابله با دشمن

وی تصریح کرد: رسانه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی تصویر می‌سازند و سعی می‌کنند نگاهی غیرواقعی از ایران به جهان ارائه دهند.

معاون روابط عمومی کل سپاه با اشاره به ابعاد مختلف جنگ شناختی و رسانه‌ای دشمنان، گفت: دشمن تلاش می‌کند تا مسئولان را در بین مردم تخریب کند و ما باید تصویرسازی‌های غلط و دروغین آنها را برهم بزنیم.

 سردار نائینی همچنین بر لزوم ترویج گفتمان مقاومت و پیشرفت در مقابل گفتمان مایوس‌سازی دشمن تأکید کرد.

روابط عمومی‌ها، افسران جنگ نرم و کلید تولید سرمایه اجتماعی در مقابله با دشمن

معاون روابط عمومی کل سپاه با اشاره به پیچیدگی مدیریت روابط عمومی، گفت: ما باید دانش خود را افزایش دهیم و اشراف خوبی بر جنگ روانی دشمن داشته باشیم.

 وی بر اهمیت ابتکار پیش‌دستانه در میدان عمل تأکید کرد و گفت: باید دشمن را مجبور کنیم در میدان عملیات ما بازی کند.

روابط عمومی‌ها، افسران جنگ نرم و کلید تولید سرمایه اجتماعی در مقابله با دشمن

سردار نائینی در پایان با تأکید بر اینکه ایران امروز یک قدرت منطقه‌ای است، خاطر نشان کرد: ترویج گفتمان مایوس‌سازی یکی از تاکتیک‌های مهم دشمن است که باید در مقابل آن دستاوردهای انقلاب را ترویج دهیم.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید