۲۹ / ارديبهشت / ۱۴۰۴ - 19 May 2025
01:52
کد خبر : 9688508
۱۶:۱۲

۱۴۰۴/۰۲/۲۸
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

روابط عمومی خادم مردم و صدای ملت 

سرهنگ پاسدار علیرضا حیدری گفت: روابط عمومی و خبرگزاری بسیج خود را خادم مردم و صدای ملت می داند و بر خود واجب می داند که مطالبات مردم را از مسئولین پیگیری کند.

 

قزوین_ سرهنگ پاسدار علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن گرامیداشت بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات،اظهار کرد: روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی ادارات از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می گذرد.سلامت یک دستگاه به اتصال اجزای آن و هم نوایی و هم سازی آنها ارتباط دارد.روابط عمومی ها می توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص کننده روش ها و نقص های دستگاه مربوط خود باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان با سرمایه‌گذاری در حوزه رسانه با تهاجم فرهنگی علیه نظام اسلامی وارد عمل شده اند، باید روابط عمومی دستگاه های اجرایی هماهنگ با رسانه های متعهد بیش از پیش در این جنگ رسانه ای علیه دشمن وارد صحنه شوند. 

 

این مسوول بیان کرد: با توجه به پیچیدگی جوامع امروزی و جوسازی‌هایی که دشمنان با هدف ایجاد انحراف در افکار عمومی به کار گرفته اند، ضروری است روابط عمومی‌ها با انعکاس اخبار مبتنی بر حقایق برای خنثی کردن توطئه های دشمنان وارد صحنه شوند. 

 

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین ادامه داد: روابط عمومی ها می توانند در انعکاس تصمیمات نقشی کارآمد داشته باشند و با ارایه تصویر مناسب و صحیح در جامعه میزان اثر بخشی را افزایش دهند. 

 

حیدری افزود: روابط عمومی ها باید به عنوان پل ارتباطی بین دولت و مردم عمل کنند و با برقراری ارتباطات دوسویه و متعامل با محیط و مخاطبان مشارکت و اعتماد مردم را به برنامه ها و عملکرد دستگاه های اجرایی جلب کنند و متقابلاً دیدگاه های مخاطبان را به سازمان ها منتقل نمایند. 

 

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها نباید صرفا به یک سری فعالیت های تبلیغاتی اتکاء کنند، بلکه باید با گردآوری و تولید اطلاعات نقش موثر و غیر قابل انکاری را در این عرصه ایفا نمایند.در سپاه ناحیه امام حسن(ع)قزوین، روابط عمومی و خبرگزاری بسیج خود را خادم مردم و صدای ملت می داند و بر خود واجب می داند مطالبات مردم را از مسوولین پیگیری کند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: در همین رابطه یکی از وظایف مهم روابط عمومی‌ها، کادر سازی و تربیت نیروی انسانی داوطلب و مردمی است، چرا که با توجه به حجم گسترده سرمایه گذاری دشمنان در هجمه فرهنگی و رسانه‌ای علیه کشورمان، مجموعه‌های روابط عمومی هرگز به تنهایی نمی‌توانند در برابر این تهاجم گسترده دروغ پردازی، سیاه نمایی و شبهه افکنی دشمنان مقاومت کنند.

 

سرهنگ حیدری در پایان تأکید داشت: در این راستا باید از همان الگوی مردمی بسیج در سال‌های ابتدایی انقلاب و جنگ تحمیلی استفاده کنند، تا هر شهروند ضمن تجهیز به بصیرت و سواد رسانه‌ای، خود به رسانه‌ای تبدیل شود برای امید آفرینی و بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی.

 

روابط عمومی‌ها و فعالان رسانه، امروز سربازان سنگر جهاد تبیین هستند و فشار کاری سنگینی را تحمل می‌کنند، لذا به رسم ادب بر خود وظیفه می دانم، روز روابط عمومی و ارتباطات را به آن‌ها تبریک بگویم و از خداوند منان برای آنان آرزوی توفیق و سربلندی داشته باشم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۳

هادی انصاری
خبرنگار: هادی انصاری

گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید