
به گزارش روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهرداری بندرعباس همزمان با آغاز هفته بسیج کارگری و به منظور تجدید میثاق با آرمانهای والای انقلاب اسلامی، آئین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بندرعباس با حضور بسیجیان این حوزه،شهردار بندرعباس، مسئولان استانی و جمعی از کارگران برگزار شد.
در این آئین، سرهنگ شهبازی، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر، بر نقش کلیدی کارگران در سنگر اقتصادی تأکید کرد و گفت: «امروز کارگران ما سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند. هفته بسیج کارگری فرصتی است تا از مقام شامخ کسانی تجلیل کنیم که با وجود تمامی سختیها، چرخ تولید و خدمات را با تفکر بسیجی به حرکت درمیآورند.» وی خاطرنشان کرد که سپاه امام سجاد (ع) همواره حامی جامعه کارگری بوده و تقویت روحیه معنوی و رفع موانع تولید را سرلوحه کار خود قرار داده است.
حسین شهابیپور، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری بندرعباس، با تبریک فرارسیدن هفته بسیج کارگری، اظهار داشت: «بسیجیان شهرداری همواره در خط مقدم خدمترسانی به شهروندان هستند و امروز با حضور در این مکان مقدس، عهد میبندیم که در مسیر ایثار شهدای والامقام، برای آبادانی شهر و خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.» وی افزود که برنامههای متنوعی برای این هفته تدارک دیده شده که هدف اصلی آنها ترویج فرهنگ کار و تلاش جهادی در کالبد مدیریت شهری است.
حاضران در این مراسم با قرائت فاتحه و نثار شاخههای گل بر مزار شهدا، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شامخ شهیدان، بر ادامه راه آنان در صیانت از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تأکید کردند.