۰۳ / تير / ۱۴۰۵ - 24 June 2026
06:43
کد خبر : 9767174
۲۳:۳۴

۱۴۰۵/۰۳/۳۱

آغاز بهسازی و شاداب‌سازی مدارس چابهار

رئیس آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار گفت: اجرای طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی، زیباسازی و شاداب‌سازی محیط مدارس شهرستان آغاز شده تا زمینه ایجاد فضایی پویا و مناسب برای تعلیم و تربیت فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج چابهار ، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار، احمدعلی سرحدی از آغاز اجرای طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی، زیباسازی و ایجاد محیطی شاداب و پویا در مدارس این شهرستان همزمان با سراسر استان خبر داد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار اظهار کرد: اجرای طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی، زیباسازی و شاداب‌سازی محیط مدارس همزمان با سراسر استان در مدارس شهرستان چابهار آغاز شده است.

وی افزود: این طرح با مشارکت گروه‌های جهادی، بسیج دانش‌آموزی، دانش‌آموزان و مجموعه‌های مرتبط در حال اجراست و هدف آن ایجاد فضایی بانشاط، پویا و مناسب برای فرآیند تعلیم و تربیت در مدارس شهرستان است.

رئیس آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه ارتقای کیفیت محیط آموزشی نقش مهمی در افزایش انگیزه تحصیلی دانش‌آموزان دارد، تصریح کرد: اجرای طرح شهید عجمیان گامی مؤثر در راستای بهبود شرایط فیزیکی مدارس و تقویت روحیه نشاط در میان دانش‌آموزان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: این طرح با تمرکز بر رفع نیازهای عمرانی، زیباسازی و ساماندهی فضاهای آموزشی اجرا می‌شود و تلاش دارد با مشارکت دانش‌آموزان و گروه‌های جهادی، محیطی مطلوب‌تر برای یادگیری فراهم کند.

سرحدی خاطرنشان کرد: استمرار این طرح می‌تواند به ارتقای کیفیت محیط‌های آموزشی و افزایش مشارکت اجتماعی در مدارس کمک کند و زمینه‌ساز تقویت حس تعلق دانش‌آموزان به فضای مدرسه شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید