خبرهای داغ:
جامعه زنان - عمومی
«زن در قرآن» اثری ارزشمند برای مبلغان رمضان

«زن در قرآن» اثری ارزشمند برای مبلغان رمضان

کتاب "زن در قرآن" دربردارنده نظرات ارزشمند علامه فقید، سید محمد حسین طباطبایی در تفسیر شریف المیزان است که با نگاهی نو در حوزه زنان و خانواده، به جامعه فرهیختگان، پژوهشگران و مبلغان ارجمند تقدیم شده است.
روایت تکان‌دهنده آبزرور از عمق فقر در میان کودکان انگلیس

روایت تکان‌دهنده آبزرور از عمق فقر در میان کودکان انگلیس

هفته‌نامه آبزرور در گزارشی تکان‌دهنده نوشت که فقر در میان کودکان انگلیس از کنترل خارج شده و مدارس این کشور ناگزیر به اسکان، استحمام و شستن لباس‌های فرم دانش‌آموزان روی آورده‌اند.
تحلیلی از دکتر محمدمنان رئیسی
چرا بانگ اذان به گوش نمی‌رسد؟/ شهرالله در شهر خدا

تحلیلی از دکتر محمدمنان رئیسی چرا بانگ اذان به گوش نمی‌رسد؟/ شهرالله در شهر خدا

ترویج عمودی سازی در کلانشهر‌های ما سبب شده است تا ساختمان‌های بلند، همچون موانعی صوتی برای رساندن صدای اذان به شهروندان عمل کنند؛ موانعی که طبق پژوهش‌های علمی، می‌توانند شدت صدا را تا ۲۵ دسی‌بل کاهش دهند که ارتفاع ساختمان بر این موضوع بسیار تأثیرگذار است.
جایگاه خواهران در مساجد با تاسیس کانون‌های تخصصی محقق شده است

جایگاه خواهران در مساجد با تاسیس کانون‌های تخصصی محقق شده است

قربانی گفت: یکی از راهکارهای اعتلای نقش و جایگاه خواهران در مساجد، فعالیت منسجم خواهران با تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی است.
خزعلی خبرداد: تشکیل کمیته «زنان و مبارزه با فساد»

خزعلی خبرداد: تشکیل کمیته «زنان و مبارزه با فساد»

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از تشکیل کمیته «زنان و مبارزه با فساد» خبر داد و گفت: کمیته زنان و مبارزه با فساد را تشکیل داده‌ایم که کشورهای متعددی به همکاری ذیل این موضوع اعلام آمادگی کرده‌اند.
مهارت‌آموزی زوج‌های جوان در کانون‌های تخصصی خواهران

مهارت‌آموزی زوج‌های جوان در کانون‌های تخصصی خواهران

کارگاه مهارت‌آموزی ویژه زوج‌های جوان به همت مرکز خدمات روان شناختی و مشاوره آلفا در کانون‌های تخصصی خواهران زنجان برگزار می‌شود.
امضاء تفاهمنامه همکاری بین ستاد توسعه و بازسازی عتبات و سازمان بسیج جامعه زنان

امضاء تفاهمنامه همکاری بین ستاد توسعه و بازسازی عتبات و سازمان بسیج جامعه زنان

تفاهمنامه همکاری با هدف گسترش نقش بانوان بسیجی در فیض توسعه حرم‌ها بین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و سازمان بسیج جامعه زنان امضاء شد.
امام جمعه ماهدشت:
حضرت خدیجه(س) الگوی شاخص زن تراز اسلامی است

امام جمعه ماهدشت: حضرت خدیجه(س) الگوی شاخص زن تراز اسلامی است

حجت الاسلام رادمرد گفت: اسلام عزیز برای زن جایگاه ویژه ای دیده و شأن رفیعی را قرار داده و الگویی را در خود دارد و آن شخصیت را معرفی می کند، وجود مبارک و نورانی بانوی بزرگ عالم حضرت ام‌المؤمنین خدیجه سلام‌الله‌علیها. بانویی که با اسلام آوردن، تعلقش را از مادیات فراتر برد و ثروتش راه پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وآله‌ را برای گسترش دین هموار کرد.
در نشست تعاملی شصت و هشتمین کمیسیون مقام زن سازمان ملل
خزعلی: رویکرد ما ارتقا جایگاه زنان است؛تحریم‌ها معیشت و پیشرفت ایرانیان را نشانه گرفته است

در نشست تعاملی شصت و هشتمین کمیسیون مقام زن سازمان ملل خزعلی: رویکرد ما ارتقا جایگاه زنان است؛تحریم‌ها معیشت و پیشرفت ایرانیان را نشانه گرفته است

«انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور اسلامی ایران در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه "رویکرد ملی ما توسعه و ارتقا جایگاه زنان است"، گفت: «تروریسم اقتصادی و تحریم های یکجانبه، غیرقانونی و قهرآمیز تحمیل شده، حیات، سلامت، وضعیت معیشت مردم کشورم را نشانه گرفته است.»
در حاشیه کمیسیون مقام زن سازمان ملل
وزیر زنان زیمبابوه در دیدار خزعلی: پیشرفت زنان ایرانی مرا به وجد آورد

در حاشیه کمیسیون مقام زن سازمان ملل وزیر زنان زیمبابوه در دیدار خزعلی: پیشرفت زنان ایرانی مرا به وجد آورد

وزیر توسعه، زنان و امور اجتماعی و بنگاه‌های کوچک و متوسط کشور زیمبابوه در دیدار «انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور اسلامی ایران در امور زنان و خانواده گفت: «پیشرفت زنان ایرانی مرا به وجد آورد و اقدامات دولت برای توانمندسازی زنان شگفت زده‌ام.»