یک کارشناس اجتماعی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
یک کارشناس اجتماعی عنوان کرد: متأسفانه شبکه های اجتماعی حد و حدود و مرز و قانونی برای کاربران دارا نیست که کنترل کننده باشد و این موجب دوستی های اینترنتی خطرناکی برای جوانان شده است.
کد خبر: ۸۶۶۰۸۳۹ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۱/۲۸