گزارش تصویری؛
همدان-به مناسبت هفته محیطزیست ۳۰ پرنده آسیب دیده شامل عقاب طلایی و دشتی، دلیجه، سارگپه، بوف و شاه بوف که توسط دوستداران محیط زیست به اداره کل حفاظت محیط زیست تحویل داده شده بود پس از درمان در طبیعت رهاسازی شد.
کد خبر: ۹۷۶۴۵۱۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۱۹