رضوی مهر در گفت و گو با «بسیج»:
رضوی مهر گفت: آنچه باید دیپلماسی ایران بدان پایبند باشد عدم اعتماد عملی و واقعی به چنین سازمانها و نهادهایی است که داعی دفاع از حقوق بشر و مظلوم را دارند اما متاسفانه بدان پایبند نیستند.
کد خبر: ۸۷۱۷۶۵۳ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۰۵