به مناسبت دهه کرامت و همچنین گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، برنامه کوهپیمایی در جاده سلامت با حضور بیش از ۴۰۰ بسیجی تا مزار ۲ شهید خوشنام برگزار گردید.
طرح احداث جاده سلامت بین شهر قلعه نو و روستای طالب آباد با حضور معاون اجرایی سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران و جمعی از مسئولان بخش قلعه نو مورد بررسی قرار گرفت.
بیست و دومین ایستگاه فرهنگی ورزشی گروه رزمی کاران ذوالفقار با برنامه پیاده روی جاده سلامت به سمت گلستان شهدای خوانسار با همراهی اعضای طرح شهید بهنام برگزار شد. گفتنی است در پایان این برنامه و در جوار قبور مطهر شهدا از بیانات حجت الاسلام رجایی و ذکر حدیث کساء بهره برده شد .