معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود در پیامی هفته جهادکشاورزی را تبریک و تاکید کرد: هفته جهادکشاورزی یادآور مجاهدت و جانفشانی عزیزانی است که در سنوات گذشته در عرصه دفاع از کیان ایران سرافراز مجاهدت کردند و امروز در میدان جهش تولید و تامین امنیت غذایی کشور فعال هستند.
کد خبر: ۹۲۴۸۷۹۱ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۲۵