رئیس شبکه بهداشت و درمان درگز:
سلیمی گفت: در روزهای گذشته هر دو روز یک نفر در شهرستان درگز بر اثر کرونا فوت میکرد که با افزایش چشمگیر این آمار در حال حاضر دو نفر در یک روز در اثر بیماری کرونا جان خود را از دست میدهند.
کد خبر: ۹۲۸۹۷۵۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۱۱