به همت فرمانده گردان قرارگاه لشکر 14 امام حسین(علیه السلام) انجام شد:
در راستای همدلی بین کارکنان وظیفه و فرمانذهان و به منظور اطلاع از نیازهای نیروهای وظیفه و رفع آن همچنین اطلاع رسانی تصمیمات جلسه کمیسیون نیروهای وظیفه ، جلسه انس و الفت با فرماندهان لشکر 14 امام حسین (علیه السلام)، با حضور نماینده ولی فقیه در لشکر 14 امام حسین(علیه السلام) ، معاون محترم هماهنگ کننده لشکر 14 امام حسین(علیه السلام) ، فرمانده گردان قرارگاه، مسئول قضایی، مسئول معاونت نیروی انسانی و کلیه نیروهای وظیفه لشکر 14 امام حسین(علیه السلام) در محل حسینیه ثارالله این لشکر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۸۵۶۹۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۵