خبرهای داغ:
با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ استفاده از کالای ایرانی
مسئول بسیج کارگری آذربایجان غربی گفت: طرح شهید برونسی در آذربایجان غربی با هدف حمایت از کالای ایرانی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۶۷۸۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶

 سرهنگ پاسدار علیرضا سرتیپی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: طرح شهید برونسی با هدف حمایت از کالای ایرانی و نهادینه سازی فرهنگ استفاده از تولید داخلی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

وی ترویج استفاده از کالای ایرانی، معرفی توانمندی‌های صنعتی و تولیدی کشور، تقویت وجدان کاری در کارخانه‌ها بین کارگران و کارفرمایان برای ارتقای کیفیت محصولات و خدمات، ترغیب مردم برای استفاده از تولیدات ملی را اهدافی عنوان کرد که از اجرای این طرح دنبال می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: یک هیئت رصد و سیاستگذاری متشکل از نخبگان کارگری و کارفرمایی شکل گرفته است؛ از این طریق برای اجرای هر چه بهتر طرح فوق در استان اهتمام می‌شود.

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات آذربایجان غربی اضافه کرد: در این راستا سه گروه جهادی تخصصی با عنوان «تولیدیار، کارآمدان و سفیران تولید» در شهرستان‌ها شکل گرفته است.

سرتیپی خاطرنشان کرد: سفیران تولید به تولیدکننده‌هایی اطلاق می‌شود که در تریبون‌های نماز جمعه، مدارس، دانشگاه‌ها، مجامع عمومی و پایگاه‌های مقاومت بسیج حضور پیدا کرده و نسبت به کیفیت محصول ایرانی و اهمیت استفاده از آن روشنگری کنند.

وی اضافه کرد: کارآمدان به کارگران فعال و توانمندی عنوان می‌شود که برای مهارت‌آموزی و در نهایت ارتقای کیفی محصولات کارخانه محل فعالیت خود اعلام آمادگی می‌کنند.

 مسئول بسیج کارگری و کارخانجات آذربایجان غربی اضافه کرد: تولیدیاران نیز کسانی هستند که آموزش و توانمندسازی کارگران کارآمد را عهده‌دار می‌‌شوند؛ گرچه به خاطر شیوع ویروس کرونا آموزش‌ها با وقفه مواجه شده است ولی برای از سرگیری آموزش‌ها به صورت مجدد تلاش می‌کنیم.

وی بر لزوم تلاش برای تغییر ذائقه ایرانی در راستای استفاده از کالای تولید داخل تاکید کرد و اظهار داشت: رسانه‌های جمعی، مسئولان و فعالان فرهنگی باید هر کدام به سهم خود در این سمت و سو گام بردارند.

انتهای پیام

ارسال نظرات