نماینده مردم پاکدشت در نشست خبری عنوان کرد؛

فضای مجازی در هیچ کجای دنیا آزاد و رها نیست

کد خبر: ۹۴۳۹۳۰۳
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج ،عصرامروز فرهاد بشیری نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در دفتر ارتباطات مردمی خود با حضور اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی نشست خبری برگزار کرد.

بشیری ضمن تشریح طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی خاطر نشان کرد : در هیچ کجای دنیا فضای مجازی یله و رها نیست و همه ی کاربران از این بستر در چهارچوب قانون استفاده می کنند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فضای مجازی فرصت های بی بدیلی در عرصه های گوناگون دارد تصریح کرد : ما در زمان فراگیری کرونا از این فضا استفاده های خیلی خوبی کردیم امّا باید به این مهم توجه داشت که دسترسی همه ی سنین به تمامی محتواهای موجود در این دنیای بی سر و ته به هیچ عنوان عقلانی و منطقی نیست .

فرهاد بشیری در جمع خبرنگاران گفت : طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در مجلس به طور جدی در حال بررسی است و اکثریت مجلس و دولت به این موضوع اعتقاد جدی دارند و ان شاالله پس از بررسی ها در کمیسیون های تخصصی امید داریم که به هدف نهایی که همان حمایت از حقوق تمامی مردم و کاربران این بستر است منتهی شود.

وی در پایان با اشاره به جنگ ترکیبی و ادراکی دشمن بر علیه ما خاطر نشان کرد : فضای مجازی کنونی محل زیست خودی ها و بی خودی هاست و این دو در کنار هم نتیجه خوبی به دنبال نخواهند داشت چرا که ما در فضای مجازی شاهد حضور سرویس های اطلاعاتی بیگانه ، معاندینی و منافقین نیز هستیم که از این بستر بر علیه مردم پاک و نجیب ما استفاده و امنیت ملی ، آسایش روانی واخلاقیات ما را با تولید هر محتوای هنجار شکن و ضد ارزش تحت تاثیر قرار می دهند .

ارسال نظرات