سردار مسلمی درگفتگو با بسیج:

پروژه‌های محرومیت زدایی با مشارکت مردمی زودتر به نتیجه می‌رسد

ساری-فرمانده سپاه کربلا گفت: بهره‌گیری از ظرفیت و مشارکت مردم موجب اجرای پروژه های محورمیت زدایی در مدت زمان کوتاه می شود.
کد خبر: ۹۴۴۰۹۰۳
|
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹

پروژه‌های محرومیت زدایی با مشارکت مردمی زودتر به سرانجام می رسد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،پروژه آبرسانی به روستای ماسال از توابع بخش مرزن‌آباد با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا به بهره‌برداری رسید.

پروژه‌های محرومیت زدایی با مشارکت مردمی زودتر به سرانجام می رسد

 سردار مسلمی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در چالوس گفت: این پروژه با اجرای ۴ هزارو ۲۰۰ متر خط لوله و احداث ۱۰۵ مترمکعب منبع بتنی به روستای ماسال اجرایی شده است.

فرمانده سپاه کربلا بااشاره به  بهره‌گیری از ظرفیت مردم برای رفع محرومیت زدایی ، افزود:این پروژه با اعتبار ۴ میلیارد ریال هدیه مقام معظم رهبری افتتاح شد.

سردار مسلمی ادامه داد:  با اجرای این پروژه ۶۵ خانوار از آب آشامیدنی سالم برخودارشدند.

به گفته فرمانده سپاه کربلا نکات قوت این پروژه هدیه مقام معظم رهبری بهره‌گیری از ظرفیت و مشارکت مردم در مدت زمان کوتاه و با کیفیت مناسب برای اجرایی شدن بود.

سردار مسلمی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: این پروژه بامشارکت مردم خونگرم و جهادی ماسال، بخشداری مرزن‌آباد، دهیاری و شورای اسلامی روستا، بسیج مهندسین و معماری استان، بسیج سازندگی سپاه شهرستان و بخش و گروه‌های جهادی، اداره آبفا شهرستان و شرکت عمران مسکن شمال اجرایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار