خبرهای داغ:
مدیرعامل موسسه عاشورا قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء:

موسسه عاشورا به دنبال فناوری های نو در حوزه راه و ساختمان است

تبریز- مدیرعامل موسسه عاشورا قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: موسسه عاشورا به دنبال بهره‌گیری از فناوری‌های نو و پیشرفته در حوزه‌های راه و ساختمان است.
کد خبر: ۹۴۵۰۵۲۳
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، موسیامی در دیدار با رئیس پارک علم و فناوری استان افزود: متأسفانه در حوزه راه ساختمان و شهرسازی از فنّاوری‌های نوین ساخت‌وساز کمتر استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اجرای چندین پروژه عظیم عمرانی در هفت استان کشور توسط این موسسه، بر لزوم ارتباط هرچه بیشتر این موسسه با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان تاکید کرد.
اسلامی اظهار کرد: واحد تحقیق و توسعه موسسه عاشورا قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در نظر دارد از ایده‌های نو و فناورانه در حوزه‌های مرتبط با فعالیت این موضوع حمایت بکند تا به مرحله تولید و اجرا برسند.

موسسه عاشورا به دنبال فناوری های نو در حوزه راه و ساختمان است

برگزاری دومین نمایشگاه چالش‌ها و نیازهای صنایع آذربایجان شرقی
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: دومین نمایشگاه چالش‌ها و نیازهای صنایع آذربایجان شرقی و رویداد توسعه اکوسیستم نوآوری استان‌ها (تانا) پاییز امسال در پارک علم و فناوری استان برگزار می‌شود.
 عبدالرضا واعظی افزود: رویداد توسعه اکوسیستم نوآوری استان‌ها (تانا) و دومین نمایشگاه چالش و نیاز صنایع آذربایجان شرقی بیست و هفتم مهرماه سال جاری باهدف شناسایی و رفع نیازهای فناورانه صنایع و ارائه ایده‌های نوین به صنایع و سازمان در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: در این رویداد نیازهای صنایع در حوزه‌های مختلف جمع‌آوری و اعلام می‌شود و پس از ارزیابی و داوری راهکار و ایده‌های ارائه‌شده توسط فناوران زمینه لازم برای حل این نیازها توسط صاحبان ایده و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان فراهم می‌شود.
  واعظی از صنایع و سازمان‌ها خواست نیازهای فناورانه اولویت‌دار خود را به پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی ارسال بکنند.
به گفته وی هرکدام از صنایع و سازمان‌ها می‌توانند با ارتباط تنگاتنگ با پارک علم و فناوری استان می‌توانند کالاها و خدمات با فناوری‌های پیشرفته و نوآورانه را خریداری و یا برای طراحی و ساخت محصول مدنظر خود هم سرمایه‌گذاری بکنند.
 واعظی با اشاره به عقد قرارداد انتقال فناوری در دپارتمان بازاریابی و تجاری‌سازی پارک علم و فناوری استان گفت: رایزنی‌های لازم با صنایع بزرگ استان برای سرمایه‌گذاری و هم سرمایه‌گذاری بر روی طرحی و تولید محصولات دانش‌بنیان انجام‌شده است و پارک علم و فناوری تضامین لازم برای عقد قراردادهای انتقال فناوری را ارائه می‌کند.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی بابیان اینکه این پارک به‌صورت مشترک با دانشگاه تبریز و جهاد کشاورزی به‌صورت پایلوت در حال راه ایجاد باغ پایلوت دانش‌بنیان است تأکید کرد: با توجه به اهمیت بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در شهرسازی و عمران و معماری نیاز به ایجاد یک سازه با تمامی ویژگی‌ها و فناوری‌های دانش‌بنیان وجود دارد تا از فناوری‌های پیشرفته در صنعت ساخت‌وساز کشور بیش‌ازپیش بهره لازم برده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها