کارگاه سواد رسانه در محله اسلامی آل یاسین سرخه برگزار شد

کارگاه سواد رسانه همراه با معرفی کتاب با محوریت ماه محرم در محله اسلامی آل یاسین سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۰۹۱۲
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ ویژه برنامه های سوگواری و عزاداری حسینی در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه به همت پایگاه های مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) و حضرت معصومه (س) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین عربی امام محله اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص برنامه های دهه دوم محرم اظهار کرد: با آغاز دهه دوم محرم مراسم سوگواره حسینی هرشب همراه با نماز مغرب و عشا و صرف شام با یاری بسیجیان و نمازگزاران در مسجد جمعه برگزار می شود.

او افزود: عملیات گشت محله‌محور رضویون پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) شهرستان سرخه به همت مسئول عملیات و بسیجیان پایگاه از ساعت 12 بامداد الی اذان صبح برگزار و اعضای تیم بعد از عملیات گشت در نماز جماعت صبح مسجد و زیارت عاشورا حضور یافته و پس از نماز جماعت زیارت عاشورا توسط یکی از جوانان حلقه شهید حسین سماوی قرائت شد.

امام محله اسلامی آل یاسین (ع) در ادامه اضافه کرد: کارگاه سواد رسانه‌ هرشب پیش از آغاز مراسم عزاداری همراه با معرفی کتاب با محوریت محرم با حضور علی اکبر مونسان و رضا کلامی برگزار می شود.

عربی بیان داشت: با هدف خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی در چایخانه آل یاسین، جوانان حسینی حلقات صالحین شهید حسین سماوی و شهید محمدحسن دولتی پایگاه حضور پرشوری در این ایستگاه دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار