سردار مسلمی درگفتگو با خبرگزاری بسیج:

گروه‌های جهادی سبب مردمی سازی محرومیت زدایی در جامعه می‌شوند

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به ارتباط عاطفی جهاد گران با اهالی مناطق محروم گفت:گروه‌های جهادی سبب مردمی سازی محرومیت زدایی در جامعه می‌شوند.
کد خبر: ۹۴۵۲۲۲۵
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶

گروه‌های جهادی سبب مردمی سازی محرومیت زدایی در جامعه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا بهمراه کتر مظفرپور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با حضور در روستا‌های بندپی شرقی از فعالیت‌های گروه‌های جهادی طلاب با نام «ما ملت امام حسینیم» از مناطق محروم شهرستان بابل بازدید کرد.

سردار مسلمی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار بسیج در بابل با اشاره به  فعالیت جهادگران گفت: آن چیزی که بسیار ارزشمند است ارتباط عاطفی جهاد گران عزیز با اهالی بومی منطقه است .

فرمانده سپاه کربلا افزود: اینکه طلاب عزیز در این موقع و زمان که در واقع همزمان با فصل گرما است، مشغول خدمت رسانی در مناطق کم برخوردار هستند کار بزرگی است.

سردار مسلمی اضافه کرد: طلاب جهادی علاوه بر حضور ، اقدام به فعالیت‌های هدفمند و برنامه ریزی شده می‌کنند بسیار جای خوشحالی و تقدیر دارد.

فرمانده سپاه کربلا کار جهادی را فرصت مغتنمی دانست و اضافه کرد: طلاب عزیز  واقعا قدر فرصتی که خداوند به آن‌ها داده است را بدانند و با همدلی در مباحث مختلف خدمت رسان مردم باشند و با حضور موثر در جمع مردم و دعوت آن‌ها به مشارکت و ایجاد هم افزایی و تعامل با پایگاه‌های مقاوت تلاش کنند این ارتباط را افزایش دهند .

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: طلاب جهادی  برنامه‌های خود را به پایگاه‌های محل واگذار کنند تا بعد از اردو نیز این خدمات رسانی و ارتباط گیری با مردم ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار