حجت الاسلام عبادی زاده گفت: در کنار تجهیزات قوی و به روز نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، ایمان یکی امر اساسی است که باید نهاد‌های عقیدتی و سیاسی آن را تقویت کنند.
کد خبر: ۹۴۶۲۶۷۵
|
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷

تقویت ایمان، در کنار قدرت نظامی یک امر اساسی است

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده بمناسبت تاسیس نهاد عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: راه اندازی این نهاد توسط امام خمینی (ره) یک امر هوشمندانه بود که تقویت باور‌های دینی نیرو‌های ارتش و خانواده‌های آن‌ها را به دنبال داشت.

وی گفت: امروز ارتش قدرتمند دست بلند انقلاب اسلامی در زمین، هوا و آب‌های بین المللی است.

حجت الاسلام عبادی زاده افزود: دشمن با راه اندازی اغتشاشات به دنبال این است که کشور را از داخل درگیر کند تا مانع پیشرفت‌های نظامی و اقتصادی کشور شود.

امام جمعه بندرعباس گفت: پیشرفت نیرو‌های نظامی در دو حوزه نرم افزاری و سخت افزاری نباید متوقف شود که پیشرفت نرم افزاری بر عهده سازمان عقیدتی سیاسی است.

وی افزود: یکی دیگر از وظایف عقیدتی سیاسی تشریح جوانب مختلف جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی است.رئیس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهور اسلامی نیز گفت: نهاد عقیدتی سیاسی در ۲۴ مهر سال ۵۸ به دستور امام خمینی (ره) برای تقویت روحیه معنویت نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد.

حجت الاسلام جعفر صمدی افزود: بخشی از ثمرات سازمان عقیدتی سیاسی پرورش بیش از ۱۶ هزار حافظ قرآن کریم بین کارکنان و خانواده‌های ارتشی پرورش داده شده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۲۶ مسجد در پادگان‌های ارتش ساخته شده است، گفت: فعالیت‌های فرهنگی، هنری و عقیدتی در سطح گسترده بین نیرو‌های ارتش درحال برگزاری است.

ارسال نظرات