خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر طی پیامی از حضور پرشور مردم در خلق حماسه و راهپیمایی ۲۲بهمن تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۴۹۲۴۶۸
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی اصغر فارسی، فرمانده سپاه ناحیه ملایر طی پیامی از حضور پرشور مردم در خلق حماسه و راهپیمایی ۲۲بهمن تقدیر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مَکَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ

خدای متعال را شاکریم که نعمت زیستن در لوای حکومتی را به ما عطا نمود که آرزوی معصومین علیهم السلام بوده است و به دست خلف صالح ایشان، حضرت روح الله عزیز، بنیانگذاری شد و برپا گشت.

پیشانی بر خاک می‌ساییم و شکر خدا را به جا می‌آوریم که توفیق سربازی برای نائب بر حق امام عصر(عج)، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای را به ما عطا نمود.

در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ملایر، حضور مردم شهید پرور این شهرستان خیره کننده، بی سابقه و فراتر از انتظار بود؛ خروش مردم دیار ۱۱۰۰ شهید پاسخ واضح و روشنی برای آشوبگران داشت و تجدید میثاقی بود با آرمان های امام عظیم الشان امت و خون‌های مطهر شهدا و به ویژه شهید مظلوم علی نظری عزیز.

بر خود وظیفه میدانم که به عنوان برادر کوچک شما مردم عزیز و شریف ملایر و به عنوان سرباز کوچک انقلاب، از حضور پرشور و دشمن شکن شما کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

برادران و خواهران انقلابی من؛ بدانید که حضور شما مهم ترین پشتوانه‌ی نظام اسلامی است و تک تک قدم هایی که در مسیر راهپیمایی امروز برداشته اید، قدمی در مسیر ظهور و حکومت جهانی حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج) بوده است.

در پایان ضمن قدردانی از آحاد مردم شریف ملایر، روحانیت معظم، بسیجیان سلحشور، کسبه و بازاریان، دانش آموزان و فرهنگیان و همه‌ی اقشار، از زحمات فرماندار محترم و انقلابی شهرستان، روسای ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان، شهردار محترم شهر ملایر، فرماندهی و پرسنل محترم فراجا و همه‌ی کسانی که در برگزاری باشکوه راهپیمایی امروز نقش و سهم داشته اند کمال تشکر را دارم.

برادر شما؛

سرهنگ پاسدار علی اصغر فارسی فرمانده سپاه ناحیه ملایر

انتهای پیام/

ارسال نظرات