خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قم:

امید آفرینی، جنگ ترکیبی دشمن را خنثی می‌کند

فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) قم گفت: بیان خدمات نظام اسلامی و امید آفرینی در میان مردم، عاملی مهم برای خنثی سازی جنگ ترکیبی دشمنان است و اصحاب رسانه در این میدان نقش مهمی برعهده دارند.
کد خبر: ۹۴۹۳۰۰۶
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۱

امید آفرینی، جنگ ترکیبی دشمن را خنثی می‌کند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمد رضا موحد روز چهارشنبه در آیین تکریم از اصحاب رسانه استان قم در تالار مرکزی شهر بیان داشت: دشمنان از جنگ سخت با نظام اسلامی ناامید شده‌اند و به همین دلیل امروز در میدان رسانه و فضای مجازی با تحریف واقعیت‌ها و سیاه نمایی به دنبال مایوس کردن مردم ایران هستند.
وی افزود: دشمنان که می‌دانند در میدان جنگ سخت از هر نقطه‌ای که ما را تهدید کنند، هدف قرار می‌گیرند، تمام توان خود را برای جنگ نرم و تحریف حقیقت دستاوردهای نظام اسلامی به کار گرفته‌اند، بنابراین اصحاب رسانه و خبرنگاران ما در زمینه انعکاس و انتشار اخبار خدمات نظام و فعالیت‌های گسترده و خوبی که پس از انقلاب اسلامی در کشور صورت گرفته، وظیفه‌ای سنگین برعهده دارند.
وی تاکید کرد: سپاه و بسیج خدمتگزار مردم هستند و از تمام امکانات خود برای کمک به پیشرفت کشور بهره می‌گیرند و تلاش دارند با تقویت امید در دل مردم، توطئه رسانه‌ای دشمنان را خنثی کنند.
موحد گفت: سلطه‌گران امروز در کشورهای خودشان با چالش‌های بزرگ و فراوانی مواجه هستند ولی اجازه انعکاس آن را نمی‌دهند اما می‌خواهند در کشور ما با تحریف و دروغ، در مردم حس ناامیدی ایجاد کنند که در این جنگ رسانه‌ای، خبرنگاران ما وظیفه‌ای مهم برعهده دارند.
وی با بیان این‌که امروز ما قوی هستیم و به‌همین دلیل دشمنان توانایی رویارویی مستقیم با ما را ندارند، افزود: ایمان، وحدت کلمه و پیروی از رهبری رمز موفقیت ما در این راه است.
وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنی‌ها هرچه به پیش‌می‌رود قوی‌تر می‌شود، ادامه داد: با مجاهدت‌های صورت گرفته و مقاومت و همراهی مردم، تحریم‌ها در حال بی اثر شدن است و ما از شرایط سختی که برایمان ایجاد کردند فرصت ساختیم.
فرمانده سپاه قم با تاکید بر اهمیت کار خبرنگاران،‌ گفت: اصحاب رسانه‌ ما باید در حوزه‌های مختلف خبری،‌ روایت اول را سریع، صحیح و با دقت برای اطلاع مردم منعکس و مخاطبان را از حقیقت ماجرا مطلع نمایند تا دشمنان نتوانند در فضای مجازی سوء استفاده کنند.
وی بیان داشت: نیاز است تا فلسفه و حقیقت انقلاب اسلامی برای نوجوانان و جوانان ما به شکلی جذاب و تاثیرگذار در فضای مجازی و رسانه‌ای تبیین شود، همچنین نباید به دشمنان اجازه دهیم تا با دروغ، تحریف و سیاه نمایی، حقایق را معکوس جلوه دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را بسیار باشکوه و با عظمت دانست و ادامه داد:‌ این حضور پرشور مردمی دشمن شکن و تمام کننده بود و مردم ما بار دیگر نشان دادند برای حراست از انقلاب اسلامی تا آخر ایستاده و آماده جان فشانی هستند تا به لطف الهی پرچم این نظام به دست مبارک امام زمان(عج) تحویل داده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار