رئیس دانشگاه پیام نور مازندران:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین قشر دانشجو بسیار مهم است

ساری- رئیس دانشگاه پیام نور مازندران گفت:شهدا درس ایثار و از خود گذشتگی به ما دادند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین قشر دانشجو بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۴۹۳۱۲۲
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

ریاست دانشگاه پیام نور مازندران

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حسین نازک‌تبار رئیس دانشگاه پیام نور مازندران پیش از ظهر امروز در یادواره ۴۷ شهید منتسب به خانواده شهدای دانشگاه پیام نور مازندران که در پیام نور محمودآباد برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه اولین یادواره شهدا سال گذشته در مرکز ساری برگزار شده است، گفت: در حال حاضر دومین یادواره شهدای منتسب به خانواده شهدای دانشگاه پیام نور مازندران در محمودآباد برگزار شد.

نازک تبار افزود: شهدا درس ایثار و از خود گذشتگی به ما دادند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین قشر دانشجو بسیار مهم است.

رئیس  دانشگاه پیام نور مازندران خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا می‌تواند عامل مهمی برای در مسیر راه شهدا بودن باشد.

ریاست دانشگاه پیام نور مازندران

در ادامه مجید شیرزاد ریاست دانشگاه پیام نور محمودآباد هم در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منتسب به خانواده‌های دانشگاه پیام نور مازندران گفت: ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

شیرزاد افزود: اگر نامی از شهدا وجود دارد به خاطر خود شهدا است؛ آن‌ها نیازمند این مراسمات نیستند، تنها ما نیاز به برگزاری این گونه مراسمات داریم تا تجدید پیمانی باشد.

رییس دانشگاه پیام نور محمودآباد در پایان خاطرنشان کرد: الگو گرفتن از زندگی شهادت گونه‌، شهدا، باعث می‌شود تا راه آنان همواره در مسیر پیش‌روی ما باشد.

ریاست دانشگاه پیام نور مازندران

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها