مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا:
ساری-مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلابا اشاره به اینکه مجموعه های تولیدی در جنگ اقتصادی به سر می برند گفت:در حوزه تولید و صنعت، شاهد توفیقات چشمگیری هستیم.
کد خبر: ۹۴۹۳۲۶۵
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

در حوزه تولید و صنعت، شاهد توفیقات چشمگیری هستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا با همراهی مهندس باقری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران فنی و حرفه ای و بانک های رفاه و توسعه تعاون استان و شهرستان، سرهنگ رمضانی جانشین سپاه جویبار و فرمانده حوزه بسیج کارگری و مدیران شهرک صنعتی با حضور در شهرک صنعتی کوهی خیل جویبار، از واحدهای تولیدی این مجموعه صنعتی بازدید کرد.

حسینیان در این دیدار علاوه بر بازدید از بخش های مختلف واحدهای تولیدی، در راستای بررسی مشکلات و رفع موانع تولید پیگیری های لازم را در این خصوص انجام داد.

در حوزه تولید و صنعت، شاهد توفیقات چشمگیری هستیم

وی همچنین با نشستی در جمع کارفرمایان و مدیران واحدهای تولیدی شهرک صنعتی جویبار، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی یک دهه است که شعار سال را به حول محور تولید معطوف و نامگذاری کردند ،گفت: با همه تنگناها و مشکلات اقتصادی و جنگ چند جانبه علیه کشور عزیزمان ایران، اخیرا دشمن با جنگ باورها، قصد ضربه و آسیب رساندن می باشد که به فضل الهی این نقشه ها هم با هوشیاری ملت غیور ایران در حال خنثی سازی است.

حسینیان گفت: از آنجاییکه مجموعه های تولیدی و صنعتی اکنون در جنگ اقتصادی به سر می برند، به برکت خون شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در حوزه تولید و صنعت، توفیقات چشمگیری را رقم زدند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا با بیان اینکه بسیاری از مشکلات و موانع تولید به راحتی قابل حل می باشد ،تصریح کرد: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، با همت مضاعف مسئولان و با روحیه جهادی می توان بسیاری از مشکلات را کاهش دهیم.

حسینیان در پایان سخنان خود با اشاره به حضور باشکوه مردم انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور حداکثری خود نشان دادند که همواره پایبند به اصول انقلاب اسلامی هستند.

در حوزه تولید و صنعت، شاهد توفیقات چشمگیری هستیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها