خبرهای داغ:
فرمانده کل سپاه پاسداران پس از ورود به خوی، با بیان اینکه سپاه با تمام توان وارد صحنه شده است، گفت: سپاه آماده هرگونه همکاری در روند خدمات‌رسانی در مراحل بعدی است.
کد خبر: ۹۴۹۳۲۸۱
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

سپاه با تمام توان وارد صحنه کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان خوی شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز در بدو ورود به خوی، گفت: مردم مناطق زلزله‌زده خوی شایسته خدمت هستند و ما برای دومین بار به این مناطق زلزله‌زده سفر کردیم تا خدمات صورت گرفته را در این مناطق ارزیابی کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شرایط کاملاً برای خدمت‌رسانی مهیاست و آمده‌ایم ببینیم که دستوراتی که قبلاً صادر شده، به مرحله‌ی اجرایی شده است یا نه؟

سرلشکر سلامی با بیان اینکه سپاه با تمام توان وارد صحنه شده است، افزود: سپاه آماده هرگونه همکاری در روند خدمات‌رسانی در مراحل بعدی است.

سردار «اوصانلو» فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع)، سردار «شهسواری» فرمانده سپاه شهدا استان و «یاسر رهبردین» معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در این سفر، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را همراهی می‌کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران در کمتر از ۲۰ روز از سفر قبلی خود به مناطق زلزله‌زده خوی، بار دیگر امروز برای بررسی روند خدمات‌رسانی و آواربرداری به این مناطق وارد شهرستان خوی شد.

سردار سلامی در این سفر ضمن بررسی خدمات‌رسانی سپاه و بسیج در مناطق زلزله‌زده و روند آواربرداری از اردوگاه‌های اسکان اضطراری سپاه در مناطق شهری و روستایی بازدید می‌کند.

 

ب/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها