خبرهای داغ:
گزارش مشروح از روز دوم اردوی راهیان پیشرفت نورانی از خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج؛
دانش آموزان سمپادی در روز دوم این اردو پس از پرواز با هواپیمای ایلوشین۷۶ به یادمان شهید حسن باقری رفتند و پس از آشنایی با حال و نوای جبهه‌ای این یادمان که در چند کیلومتری مرز ایران و عراق بود، پای برنامه‌ی ویژه‌ای که برای آن‌ها تدارک دیده شده بود، نشستند.
کد خبر: ۹۴۹۳۴۷۲
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

روایت عقل و عشق/معرفی بعد نخبگانی پدافند‌ها به دانش آموزان

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به اردوی راهیان پیشرفت نورانی، دانش آموزان سمپادی در روز دوم این اردو پس از پرواز با هواپیمای ایلوشین۷۶ به یادمان شهید حسن باقری رفتند و پس از آشنایی با حال و نوای جبهه‌ای این یادمان که در چند کیلومتری مرز ایران و عراق بود، پای برنامه‌ی ویژه‌ای که برای آن‌ها تدارک دیده شده بود، نشستند.

مهندسین هوافضای سپاه برنامه داشتند که نخبگان جوان را حیرت زده کنند. برنامه این بود؛مهندسین هوا و فضا از ابتدای فرود دانش آموزان در فرودگاه دزفول با یک پهپاد شاهد از ارتفاع چند کیلومتری تصاویر دانش آموزان را رصد می‌کردند و قرار بود با نشان دادن قدرت این پهپاد به دانش آموزان، شگفتانه‌ای از ایران قوی در خاطره آن‌ها ثبت شود.

همینطور هم شد؛ تصاویر برخط دانش آموزان به آن‌ها از کیلومتر‌ها بالا‌تر به آن‌ها نشان داده شد و حتی پهپاد ارتفاعش را کمی پایین آورد و خود را نمایان کرد تا دانش آموزان نمایی کمیاب از اقتدار ایران را ببینند.

پس از آن با تجمع دانش آموزان در موقعیت شهادت شهید حسن باقری به صحبت یکی از همرزمان شهید باقری یعنی سردار فتح الله جعفری گوش فرا دادند و در روایت این فرمانده سابق دفاع مقدس با سیر اطلاعات عملیات و زحمات کم نظیر شهید حسن باقری در زمینه طراحی عملیات آشنا شدند.

دانش آموزان پس از گرفتن عکس‌های دسته جمعی و سلفی در حال و هوای این یادمان آماده‌ی عزیمت به اردوگاه ثارالله اهواز شدند تا پس از استراحت آماده‌ی بازدید ماجرایی دیگر از پیشرفت ایران قوی شوند.

 

ب/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها