خبرهای داغ:
معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت خوزستان بر ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت برای جلوگیری از ابطال پروانه فعالیت واحد‌های تولیدی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۹۳۴۹۴
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴

نصراله جایمند با بیان اینکه همه واحد‌های تولیدی فعال در خوزستان باید اطلاعات خود را در سامانه جامع تجارت وارد کنند، گفت: در صورتیکه واحد تولیدی اطلاعات و آمار خود را در این سامانه ثبت نکنند، پروانه فعالیت آن باطل می‌شود.

وی با بیان اینکه قبلا این اطلاعات در سامانه بهین یاب ثبت می‌شد، افزود: با راه اندازی سامانه تجارت و دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت، باید اطلاعات واحد‌های تولیدی و انبار‌های آن‌ها در این سامانه ثبت و یکپارچه سازی شوند.

جایمند به وجود ۲ هزار واحد تولیدی در خوزستان ادامه داد: پیش از این سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دوره‌های آموزشی برای روسای اداره‌های صمت شهرستان‌ها و نمایندگان فعالان اقتصادی در استان برای فعالیت در این سامانه برگزار کرده است و انتظار می‌رود که صاحبان واحد‌های تولیدی در استان همکاری لازم را با این اداره کل داشته باشند.

به گفته معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان؛ سامانه تجارت به منظور شفاف سازی میزان تولید و انبار کالا‌ها ایجاد شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها